موهایی ابریشمی و درخشان با این روش‌های درمانی معجزه‌آسا!

روش‌های موثر برای درمان موهای آسیب دیده

برای این‌که بتوانید برای ترمیم موهای‌ آسیب‌دیده خود اقدام کرده و سلامت آن‌ها را بازگردانید، بهتر است که از روش‌های مختلفی استفاده نمایید. پروتئین تراپی و بوتاکس موهای خشک و دهیدراته از روش‌های مطمئنی هستند که به شما در این مسیر کمک می‌کنند.

پروتئین مو چیست؟

پروتئین مو یکی از ترکیبات مهمی است که سلامت موها را تضمین می‌کند. این ترکیب با رژیم غذایی رابطه مستقیمی دارد؛ درواقع هرچه میزان پروتئین مصرفی شما بیشتر باشد، موهای قوی و سالم‌تری خواهید ‌داشت و همواره ابریشمی و درخشان به نظر می‌رسند. کراتین، پروتئین فیبری مو است که درخشندگی موها به آن بستگی دارد. برای جذب بیشتر کراتین، پروتئین تراپی بهترین گزینه بوده تا بتواند از آسیب موها جلوگیری نماید.

بسیاری از افراد در اثر انجام بیش از حد رنگ و دکلره، موهایی شکننده و خشکی دارند. این افراد با روش پروتئین تراپی به‌راحتی می‌توانند سلامت موهای خود را بازیافته و موهایی ابریشمی داشته باشند. این اقدام کمک می‌کند تا از شکستگی و شکاف انتهای ساقه‌ مو (موخوره) جلوگیری شود.

پروتئین مو چگونه انجام می‌شود؟

انواع مختلفی از پروتئین‌های مو وجود دارند که در این روش‌ها پروتئین هیدرولیز شده با برخورد به ساقه مو باعث از بین بردن شیارهای کوتیکول مو خواهد شد. همچنین با تقویت و آبرسانی موها، پروتئین مو باعث ترمیم بافت‌های آسیب‌ دیده شده و استحکام مو را افزایش می‌دهد. پروتئین مو با روش‌های متنوعی قابل انجام بوده و هم در منزل و هم در سالن‌های زیبایی می‌توانید برای پروتئین تراپی اقدام نمایید. خرید پروتئین مو و استفاده از ترکیبات این مواد به بهبود کیفیت و درخشندگی موهای شما کمک می‌کند.

پروتئین تراپی مرطوب‌کننده

یکی از روش‌های تقویت موها، پروتئین تراپی مرطوب‌کننده است؛ این روش برای افرادی کارآمد بوده که بیش از حد موهای خود را رنگ ک و درواقع موهای آسیب‌دیده‌ای دارند. موهای خشک و دهیدراته به رطوبت ویژه‌ای نیاز داشته که با خرید مواد پروتئین مو و انجام این روش می‌توانید موهای آسیب‌دیده خود را به‌خوبی آبرسانی کرده و شاهد تقویت بافت آن‌ها باشید. در برخی از مواقع با وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو، رطوبت موها از بین می‌رود که در این صورت نیز با کمک پروتئین تراپی مرطوب‌کننده قابل بازگرداندن است.

پروتئین تراپی ترمیم‌کننده

از دیگر روش‌های پروتئین تراپی، ترمیم‌کنندگی آن است. در این روش‌ نیز با آبرسانی و بازسازی بخش‌های مختلف مو به‌خصوص ساقه آن‌، رطوبت مو حفظ شده و اثر آن تا هفته‌ها باقی خواهد ماند. بهتر است از عواملی که باعث ایجاد موخوره و خشکی مو می‌شوند، پرهیز کنید و در صورتی که موهای شما به مراقبت بیشتری نیاز دارند، از ترمیم‌کنندگی پروتئین مو کمک بگیرید و سلامت آن‌ها را بازگردانید. برای خرید مواد پروتئین تراپی مو بهتر است که به فروشگا‌ه‌های معتبر مراجعه کرده و از محصولات باکیفیت استفاده نمایید؛ در این صورت بهترین نتیجه را به‌دست خواهید آورد. قیمت مواد پروتئین مو، بسیار به‌صرفه بوده و حس سرزندگی موها را با این روش تجربه خواهید کرد.

پروتئین مو به روش خانگی

پروتئین تراپی را می‌توانید به روش خانگی نیز امتحان کنید. برای این کار نیاز است که از ترکیبات طبیعی مانند انواع روغن‌های آبرسان، آووکادو و تخم ‌مرغ استفاده نمایید.

بوتاکس مو چیست؟

از دیگر روش‌های ترمیم‌کنندگی موها می‌توان به بوتاکس مو اشاره کرد. در این روش پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد استفاده مو تامین می‌گردند. این روش‌ رشد مو، کاهش ریزش، ضخیم شدن و سلامت موها را به همراه دارد. برای بوتاکس مو، مواد مورد نظر به پوست کف سر تزریق شده و باعث تقویت موهای آسیب‌دیده می‌شوند.

بوتاکس مو چگونه انجام می‌شود؟

بوتاکس مو یک روش بسیار ساده و کاربردی برای بهبود سلامت موها است که برای انجام آن باید یک‌سری اقدام را انجام دهید.

۱) در ابتدا باید موها را شست‌وشو داده تا از هرگونه آلودگی پاک شوند.

۲) در مرحله دوم محصول مورد نظر را انتخاب نمایید که RICHEE، HONMA یا PRIME از بهترین برندهای بوتاکس مو است.

۳) در این مرحله موهای خود را شانه کنید تا هیچ گره‌ای باقی نماند؛ سپس محصول را روی موها قرار دهید و با ماساژ دادن باعث جذب و نفوذ بیشتر آن در بافت موها شوید.

۴) ۴۰ دقیقه منتظر بمانید تا مواد بوتاکس به‌خوبی عمل کنند.

۵) موها را با یک وسیله حرارتی مانند اتو سرامیکی و سشوار خشک کنید تا حالتی براق و ابریشمی به خود بگیرند.

مواد بوتاکس تا چند هفته باقی می‌مانند و در صورت نیاز مجدداً این عمل را انجام دهید تا تار موهای شما به‌خوبی تقویت شود.

بوتاکس مو برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که با موخوره، ریزش مو، موهای آسیب‌دیده و شکننده مواجه هستند، می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند. با بوتاکس مو درواقع ریشه موهای خود را تقویت کرده‌اید و به‌دنبال آن ریزش آن‌ها کاهش می‌یابد. همچنین اگر موهایتان نازک و شکننده به نظر می‌رسند، می‌توانید با این روش ضخامت آن‌ها را افزایش دهید.

خرید پروتئین مو

گاهی پروتئین‌های مورد نیاز مو از بدن تامین نمی‌شوند و شاهد وزشدن و آسیب‌دیدگی آن‌ها خواهید بود. برای برطرف کردن آسیب‌های موی خود می‌توانید از پروتئین‌های ترمیم‌کننده مو مانند کراتین، روش‌های تقویت‌کننده پروتئین تراپی و بوتاکس استفاده نمایید. خرید پروتئین مو یکی از بهترین راه‌ها برای درمان موهای آسیب‌دیده است که موهای طبیعی و سالم را به شما بازمی‌گرداند و موهایی ابریشمی و درخشان برای شما به ارمغان می‌آورد.

فروشگاه شاهانو با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات مراقبت مو، به‌خصوص پروتئین‌های مو بسیار شناخته شده است و بهترین برند‌ها را برای سلامتی موها به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین پشتیبانی و کارشناسان مجموعه شاهانو، شما را در خرید محصول مورد نظر و مناسب موهای خودتان راهنمایی می‌کنند. در صورتی که سالن زیبایی دارید و به‌دنبال ترکیبات پروتئین باکیفیت و معتبر هستید، مجموعه شاهانو با ارائه ضمانت اصالت و ضمانت قیمت در خدمت شماست. تنها کافیست وارد وب سایت مجموعه شده و قیمت مواد پروتئین مو را مشاهده نمایید و برای خرید اقدام کنید.

سخن پایانی

برای این‌که موهای سالم‌تر و درخشنده‌‌تری داشته ‌باشید، بهتر است که از روش‌های درمانی و مراقبت از موها استفاده کنید. این روش‌ها با درمان آسیب‌دیدگی موها، آبرسانی و افزایش ضخامت، به طراوت و درخشندگی آن‌ها کمک می‌کنند. از جمله این روش‌ها پروتئین مو است که در خانه نیز می‌توانید برای این مهم اقدام نمایید.

کدخبر: 1051199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟