زورلو سنتر استانبول: مرکز خریدی که فقط پولدار ها باید به آنجا بروند

 

این مرکز خرید در یکی از گران قیمت ترین محله های اروپایی استانبول یعنی بشیکتاش قرار گرفته است و به همین دلیل اکثرا افراد ثروتمند از این مرکز خرید بازدید می کنند. طبق گفته های شخص Sina نویسنده وب سایت travellingtopic.com قیمت محصولات در این مرکز خرید سرسام آور است و دلیل این قیمت های نجومی چیزی جز حضور برندهای لوکس جهانی در این مرکز خرید نیست.

این مرکز خرید بیش از 200 مغازه دارد که در لیست زیر برخی از برندهایی که در این مغازه ها فروخته می شوند قرار گرفته است:

کوتون

فندی

منگو

لویز ویتون

آودا

دیزل

ویکتوریا سکرت

جوکر

تیفانی

بیمکس

اچ و ام

تارتین چوکولات

دیور

سویل

جو مالون

برندهای بالا در این مرکز خرید محصولاتی همچون لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی، لوازم برقی، اکسسوری و... را می فروشند که برای دسترسی به لیست تمام برند ها می توانید به آدرس www.zorlucenter.com.tr مراجعه کنید.  

قیمت محصولات در مرکز خرید زورلو سنتر

زورلو سنتر استانبول.JPG

محصولات برند فندی در این پاساژ بسیار گران اند و شما نمی توانید کالایی کمتر از 500 دلار در این مغازه پیدا کنید. طبق آمار، ارزان ترین کفش در این فروشگاه 600 دلار قیمت دارد.

محصولات برند دیور نیز جزو گران ترین ها هستند و برای خرید یک جفت کفش زنانه باید حدود 900 دلار را پرداخت کنید.

ارزان ترین برندی که در زورلو سنتر حضور دارد، برند کوتون است که شلوار های جین خود را به قیمت 15 دلار به فروش می رساند.

امکانات مرکز خرید زورلو سنتر

حضور بهترین رستورانها، فودکورت، سینما، سالن هنر PSM و شهربازی در این مرکز خرید سبب شده تا هم وطن های زیادی هر ساله در سفرشان به استانبول از آنجا بازدید کنند اما متاسفانه به دلیل قیمت بالای تفریحات در این مرکز خرید اکثر آنها نمی توانند از این امکانات استفاده کنند هرچند که تماشای آنها از دور هم خالی از لطف نیست.

رستوران های مرکز خرید زورلو 

 

مز کز خرید زورلو.jpg

در این پاساژ بیش از 50 رستوران و کافه وجود دارد که در تمام طبقات پراکنده شده اند. می توانید انواع غذاهای بین المللی، ترکی و غذاهای فست فود را در رستوران ها سفارش دهید.

فودکورت این مرکز خرید در طبقه اول قرار دارد. فودکورت فضایی است که توسط رستوران های مختلف احاطه شده است و میز و صندلی در فضای بین آنها چیده شده است. می توانید برای خوردن یک وعده غذایی یا میان وعده به فودکورت بروید.

رستوران ها و فست فودهای حاضر در مرکز خرید زورلو به شرح زیر اند: مک دونالد، کی اف سی، آزمایشگاه برگر، برگر کینگ، دونر استاپ، سوشی کو، تامز کیچن، استارباکس، کافه نرو، ویفل استاپ.

شهربازی زورلو سنتر

در شهربازی معروف و مدرن Fun Loft می توانید ساعت ها سرگرم شوید. این شهربازی دارای زمین بازی برای کودکان و بزرگسالان، بولینگ، کنسول و بازی های رایانه ای و بسیاری تفریحات دیگر است.

سینمای پاساژ زورلو

این سینما به خاطر صفحه های بزرگ و سیستم پخش عالی اش معروف است. سینما مرکز زورلو میزبان 14 سالن عمومی و 2 سالن خصوصی است. در مجموع این 16 سینما ظرفیت 1548 نفر را دارند. این سالن ها در طبقه 1 قرار دارند.

سایر خدمات

از دیگر امکانات این مرکز خرید لوکس می توان به مواردی مانند اتاق مادر و کودک، کالسکه و ویلچر رایگان، اینترنت، سرویس پارکینگ و ... اشاره کرد.

دربان های این مرکز خرید نیز خدمات مختلفی را به شما ارائه می دهند. آنها می توانند برای شما تاکسی بگیرند، بلیط هواپیما رزرو کنند یا لباس های شما را به رختکن منتقل کنند.

آدرس و نحوه دسترسی

مرکز زورلو در منطقه بشیکتاش استانبول، محله لوازیم و خیابان کورو واقع شده است.

آدرس: Levazım, Vadi Caddesi Zorlu Center No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

اگر می خواهید از پرداخت هزینه های زیاد برای رفتن به مرکز خرید زورلو سنتر اجتناب کنید، می توانید از مترو استفاده کنید! در پاسخ به این سوال که چگونه با مترو از تکسیم به مرکز زورلو برویم باید به ایستگاه مترو میدان تکسیم بروید و از خط مترو M2 استفاده کنید. پس از عبور از 3 ایستگاه، باید در ایستگاه Gayrettepe از مترو خارج شوید. از این ایستگاه تا مرکز زورلو حدود 10 دقیقه پیاده روی طول می کشد.

همچنین می توانید به ایستگاه اتوبوس میدان تکسیم بروید و از خط DT2 Vadi استفاده کنید. پس از گذراندن 12 ایستگاه، باید در ایستگاه لونت از اتوبوس پیاده شوید و بقیه راه را پیاده بروید!

اگر این اتوبوس را دریافت نکردید، نگران نباشید! زیرا می توانید با استفاده از خط اتوبوس 72T تکسیم به ایستگاه ایماج بروید و در آنجا از اتوبوس DT2 وادی استفاده کنید.

برای مشاهده لوکیشن، تصاویر و اطلاعات بیشتر می توانید از Zorlu Shopping Center بازدید کنید.

 

کدخبر: 1006650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟