تکمیل ریل‌گذاری ۳ ایستگاه خط دوم مترو اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محسن واعظی‌فر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تی‌بی‌ام جبهه شرقی خط دوم مترو به ۲۰۰ متری ایستگاه ابن‌سینا رسیده، اما به‌دلیل اینکه به سنگ جوش برخورد کرده است، این روند طولانی‌تر شده و حدود یک ماه به‌طول می‌انجامد و هنگامی که تی‌بی‌ام دوم جبهه شرقی به ایستگاه ابن‌سینا برسد، در این مکان طرح ترافیک اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌رغم وجود مشکلات مالی، فونداسیون ایستگاه ابن‌سینا به حدی رسیده است که تی‌بی‌ام بتواند وارد آن شود، افزود: تی‌بی‌ام جبهه غربی بین ایستگاه آمادگاه و امام حسین (ع) در حال حرکت است و در حال حاضر زیر ساختمان کتابخانه مرکزی شهرداری قرار دارد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با اشاره به وضعیت ریل‌گذاری ایستگاه‌های خط دوم مترو تصریح کرد: ریل‌گذاری تونل غربی جبهه شرقی در سه ایستگاه دارک، زینبیه و عاشق اصفهانی به‌طور کامل انجام شده و طبق هدف‌گذاری انجام شده، برای ادامه ریل‌گذاری باید از ایستگاه عاشق اصفهانی به سمت ایستگاه لاله حرکت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت محل دپوی خط دو خاطرنشان کرد: تنها دو لکه در محل دپو آزادسازی نشده است که در جلسه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری منطقه ۱۴ مقرر شد که تا پایان مهرماه جاری تمام آزادسازی‌ها انجام شود.

آنطور که واعظی‌فر گفت، برای ساخت سوله‌های محل دپو به ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است و تحویل تعدادی رام قطار تا پایان سال جاری از تعهداتی است که در این زمینه داده شده است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1043852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟