کیف آرایشی خود را از لوازم آرایشی 5 برند معروف جهانی خالی نگذارید

انتخاب لوازم آرایش تولید برندهای معتبر می‌تواند تاثیر زیادی روی کیفیت آرایش صورت شما داشته باشد. برندهای معروف جهانی به دلیل نوآوری، کیفیت بالا و تنوع محصولاتشان شناخته‌شده هستند و به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید آرایش خود را به بهترین شکل ممکن تکمیل کنید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی 5 برند مشهور و معروف در دنیا بپردازیم که محصولات آن‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در سراسر دنیا به فروش می‌رسند.

5 برند لوازم آرایشی مطرح در دنیا

محصولات برندهای لوازم آرایشی بسیار زیادی در بازار موجود هستند که هرکسی می‌تواند بر اساس نیاز خود آن‌ها را انتخاب کند. 5 نمونه از این تولیدکننده‌ها، نسبت به بقیه، دارای شهرت بیشتری هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

برند مک MAC

برند مک (M.A.C) در سال ۱۹۸۴ توسط فرانک توسکان تاسیس شد. هدف اصلی این تولیدکننده در ابتدا تامین لوازم آرایش باکیفیت برای میکاپ آرتیست‌ها و عکاسان بود؛ اما با گذشت زمان به برندی محبوب در بین عموم مردم تبدیل شد و کم‌کم افراد بیشتری حتی برای استفاده‌های روزمره خود از محصولات این برند استفاده کردند.

یکی از دلایل محبوبیت مک، همکاری با شخصیت‌های مشهور در دنیای مد و هنر بود. تولیدات این برند که شامل انواع رژ لب، کرم پودر، ریمل، سایه چشم و سایر محصولات آرایشی هستند، با بسته‌بندی و طراحی زیبا و شیک به فروش می‌رسند.

برند نارس Nars

نارس نام برند لوکسی است که علاوه بر محصولات آرایشی، تولید تعدادی وسایل مراقبت پوست را هم در کارنامه دارد. مرغوبیت، کیفیت بالا و بافت عالی لوازم آرایش نارس کمک می‌کند تا به شکل کاملا یکنواخت روی پوست پخش شود و پوششی کاملا صاف و یکنواخت را ایجاد کند. نارس به‌طور مداوم در حال نوآوری است و تمام محصولاتش، مطابق با ترندهای روز دنیا تولید می‌شوند.

نکته قابل توجه دیگری که در لوازم آرایشی نارس وجود دارد، رنگ‌بندی متنوع آن‌هاست. این موضوع باعث شده است تا محصولاتش با سلیقه‌های مختلف سازگار باشند و مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند.

برند گرلن Guerlan

گرلن را هم می‌توانیم از برندهای جهانی لوکس و پرطرفدار بدانیم که فعالیت خود را از سال 1828 میلادی آغاز کرد. پیر فرانسوا پاسکال گرلن موسس این برند در پاریس بوده است و محصولاتش شامل لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و عطر هستند.

گرلن همواره به‌عنوان برند پیشرو شناخته شده و با ارائه محصولات منحصربه‌فرد و خلاقانه، تاثیر زیادی در صنعت آرایش داشته است. به همین دلیل، پیر فرانسوا پاسکال گرلن به‌عنوان پدر صنعت لوازم آرایش جهان شناخته می‌شود. گرلن با ۱۹۴ سال سابقه، هنوز هم به دنبال نوآوری و تولید محصولات جدید و با کیفیت بالاتر است و به همین دلیل، جایگاه ویژه‌ای در دنیای لوازم آرایشی و زیبایی دارد.

برند بنفیت Benefit

بنفیت در کالیفرنیا تاسیس شد و در حال حاضر شعبه‌های آن در بیش از 30 کشور دنیا مشغول به فعالیت هستند. بنفیت یکی از برندهای پیشرو در صنعت آرایش محسوب می‌شود و کیفیت بالا، پکیج جذاب و متفاوت و همچنین رنگ‌بندی و تنوع بالا از ویژگی‌های محصولاتش هستند.

از تولیدات این برند می‌توانیم لوازم آرایشی صورت شامل کرم پودر، پرایمر، کانسیلر، رژ گونه، برنزر و هایلایتر؛ لوازم آرایشی چشم شامل ریمل، خط چشم، سایه چشم و مژه مصنوعی؛ محصولات آرایشی ابرو شامل ژل، مداد و کیت‌های ابرو؛ لوازم آرایشی لب شامل رژ لب و لیپ استین و درنهایت اکسسوری‌هایی مثل ابزارهای آرایشی و براش‌ها را نام ببریم.

برند دبالم The Balm

آخرین برند در لیست ما دبالم نام دارد. این تولیدکننده در سال 2004 توسط ماریسا شیپمن در سن‌فرانسیسکو کالیفرنیا تاسیس شده است. محصولات دبالم به دلیل کیفیت بالا از فروش و محبوبیت بالایی برخوردارند. این برند انواع لوازم آرایشی صورت، چشم و لب را تولید کرده است؛ درنتیجه هرکسی با توجه به نیاز خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند.

ویژگی‌های اصلی محصولات این برند، داشتن بافت مخملی، استفاده آسان، رنگ‌دانه‌های قوی و نداشتن مواد سمی است. در برخی از آن‌ها نیز ترکیبات ضدپیری برای جوان‌سازی پوست دیده می‌شوند.

خرید لوازم آرایشی با برندهای خارجی معروف از دیجی کالا

برای خرید انواع لوازم آرایشی که توسط برندهای خارجی معروف تولید شده‌اند، می‌توانید به دیجی کالا مراجعه کنید. کالاهای موجود در این فروشگاه همگی اورجینال هستند و برای هرکدام از آن‌ها یک صفحه اختصاصی در نظر گرفته شده است. بنابراین می‌توانید مشخصات مربوط به هریک را قبل از خرید با دقت بررسی کنید و اگر برایتان مناسب بود، آن‌ را بخرید. راستی شما از کدام برند لوازم آرایشی خارجی برای آرایش صورت خود استفاده می‌کنید؟ نام مدل و برند آن را با ما به اشتراک بگذارید.

کدخبر: 1046460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟