همه دستگاه‌ها برای مدیریت بحران در فصل سرما آماده باشند.

 به گزارش رکنا از هشترود ؛ جواد  شتابی وش در جلسه مدیریت ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان گفت:هدف اصلی ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، ایجاد ساختار سازمانی و شناسایی ظرفیت ها و امکانات نیروی انسانی و ماشین آلات و امکانات و همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز سطح شهرستان است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی برای ایجاد هماهنگی و انسجام جهت پیشگیری از سوانح و حوادث غیرمترقبه و انجام وظایف مدیریت شهری بخصوص در ایام بارندگی آغاز بکار کرده است.

شتاوی وش  ادامه داد: عوامل پلیس راهور و راهداری تمهیدات لازم ترافیکی را در حوزه‌های درون شهری و برون شهری برای تردد ایمن مردم در نظر گرفته‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: لازم است سیستم‌های گرمایشی در مدارس هوشمند شوند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف سوخت، از میزان آلایندگی هوا نیز کاسته شود.

شتابی وش با اشاره به اینکه محل‌هایی برای اسکان موقت مسافران زمستانی در نظر گرفته شود، گفت: اقدامات لازم برای اسکان موقت مسافران زمستانی در مناطق برف گیر و حاشیه اتوبان،مجتمع های بین راهی و خدماتی،(مساجد،حسینیه ها) با هماهنگی شوراهای اسلامی و دهیاران انجام گردد.

وی با بیان اینکه در بحث ماشین‌آلات راهداری هم کمیت و هم کیفیت باید مورد توجه باشد، عنوان کرد: بررسی ماشین آلات راهداری و احصاء کمبودها و انعکاس آن به استان جهت تأمین تجهیزات زمستانی با توجه به پراکندگی منطقه باید در اولویت باشد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

کدخبر: 948338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟