امسال  ۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد شهرستان سرعین اعطا شده است

به گزارش رکنا از اردبیل، هوشمند با تبریک هفته خبرنگاری برای تلاشگران این عرصه یادآور شد تمامی تلاش های انجام گرفته خبرگزاری رکنا در استان اردبیل تا به امروز شایسته و در خدمت توسعه و آبادانی و ارتقای فرهنگی در عرصه اطلاع رسانی است که جا دارد از نمایند گی این خبرگزاری تشکر و قدردانی داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد امام ره شهرستان سرعین از تعداد 365 پرونده مددجویی در این شهرستان خبر داد و افزود با هدف خودکفایی مددجویان شهرستان تا امروز نزدیک به 5 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان اهدا گردیده است.

وی با بیان این مطلب که کمیته امداد یک نهاد خدمت رسان به قشر کم درآمد و محروم جامعه است یادآور شد در این بین خیرین نیز ضمن کمک به قشر جامعه همراهی دارند و نیاز است که همه خیرین عزیز شهرستان نیز برای کمک بیشتر به نیازمندنان همراههی نمایند.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد امسال از شروع طرح زکات نزدیک به 350 میلیون تومان زکات واجد مستحبی جمع آوری گردیده از کشاورزان عزیز خواست تا با مشارکت در این امر دینی و شرعی کمک حال نیازمندان خود شهرستان باشند.

وی افزود با تسهیلات تقدیمی به مددجویان امروز 6 نفر از چرخه مددجویی خارج شده اند

هوشمند یاد آور شد امسال به همت بانوان خیر و نیکوکار شهرستان خیریه ستاد بانوان کمیته امداد نیز راه اندازی شده است و بانوان نیز با کمیته امداد همکاری مستمری دارند.

مولاخواه/

کدخبر: 919103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟