سقوط عروسک‌های بی‌حجاب از مقام انسانی/ آمرین حمایت می‌شوند

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ عصر امروز (۲۴ تیرماه) اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن لزوم حفظ حجاب در جامعه اظهار کرد: امروز دشمن متوجه شده که پشت حیا و حجاب چه چیزی است و از این راه حمله می‌کند.

آیت الله سید نصیرالدین حسینی با اشاره به اینکه شکوه زن وابسته به حیا است، افزود: زنی که حجاب و روسری خود را می‌اندازد تبدیل به عروسک می‌شود هم خود و هم دیگران را به گناه آلوده می‌کند و در واقع از مقام انسانی سقوط می‌کند.

اجتماع مردمی حجاب یاسوج

وی با بیان اینکه عده‌ای سعی می‌کنند فرزندان خود را شبیه به غربی‌ها کنند، گفت: والدین با توجه به فرهنگ اسلامی و قرآنی فرزندان خود را تربیت کنند.

آیت الله سید نصیر حسینی ابراز کرد: امروزه دست‌های جنایتکارانه و خیانت تلاش می‌کند دختران و پسران ما را از حجاب و حیا جدا کنند نباید اجازه دهیم که فرهنگ بی‌حجابی بر جامعه حاکم باشد و خون شهدا پایمال شود.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر بر همه ما واجب است، عنوان کرد: تمام آمرین حمایت می‌شوند نترسید اگر از اول تذکر می‌دادیم این اوضاع به وجود نمی‌آمد.

آیت الله سید نصیر حسینی ابراز کرد: اجازه ندهید بی‌حجابی و بی‌حیایی عادی انگاری شود دستگاه‌های حکومتی و حاکمیتی وظیفه دارند بیایند به طور کامل و جدی به صورت قانونی با بی‌حجابی برخورد کنند.

 اجتماع حمایت از حجاب یاسوج

وی گفت: درست است که از بیرون دشمن فشار می‌آورد اما این جهاد است و باید بجنگیم امروزه این جهاد لسانی است بعضی وقت‌ها باید با زبان رسانه، مال و ... جهاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در انتقاد از لباس‌های موجود در بازار گفت: لباس‌های موجود مناسب نیستند و باید لباس در شأن و شخصیت زن مسلمان باشد تا بتواند به راحتی دسترسی پیدا کند.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 909454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟