فرهنگ حجاب و عفاف در مقابل هجمه دشمن نهادینه شود

به گزارش رکنا از ایلام؛ عمران علیمحمدی در جلسه  حجاب و عفاف اظهار داشت: بی حجابی ادامه اغتشاشات و نقشه دشمن علیه حاکمیت برای تسلط بر کشور است و در این مورد بحث صرفاً بحث چادر نیست بلک بحث عفت است که دشمن میخواهد از این طریق با هدف قراردادن کانون خانواده ها، ارزش ها و چهارچوب ها را از بین ببرد و در این خصوص ما نگران جامعه و فرهنگ اسلامی و آینده ایم چرا که کسانی که اسلام و شعائر اسلامی را حفظ میکنند از دامن زنان نیکوکار بزرگ شده اند و به همین خاطر ما در مورد حجاب کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: تاکنون در این زمینه کم کاری شده است و متولیان فرهنگی باید به وظیفه خود در این زمینه عمل نمایند و وجوب فرهنگ باید در آموزش و پرورش ، دانشگاه ، حوزه علمیه و مدارس مورد اهتمام قرار بگیرد تابا تبدیل شدن به فرهنگ با زبان فرهنگ، روش فرهنگ، و اقدام فرهنگی بیان شود.

رییس کل دادگستری ایلام گفت: در این زمینه باید برخورد محکم قضایی صورت بگیرد و اقدامات ضابطین در این زمینه امری قانونی و مسلم است و ما از آن حمایت می کنیم.

علی محمدی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع حجاب ساده و ابتدائی نیست بلکه برای کشور بسیار ضرورت دارد به همین خاطر تقسیم کار دستگاه ها و ادارات دولتی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب حتماً باید اجرایی شده و همه ادارات و دستگاه ها در این زمینه باید اهتمام لازم را به خرج بدهند.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 886427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟