دستگیری قاتل کمتر از 2 ساعت در آق قلا

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ "اکبر سجادی"، در تشریح این خبر گفت: به دنبال تماس با مرکز فوریت های 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع خانوادگی در شهر آق قلا، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مارموران در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، فردی حدوداً 40 ساله بر اثر ضربات جسم سنگین و تبر مجروح و بلافاصله فوت نموده بود.

سرهنگ سجادی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، متهم کمتر از 2 ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات تخصصی، به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سجادی در ادامه با تقدیر از حمایت های دستگاه قضائی، گفت: خانواده ها توجه داشته باشند که بهترین و ایمن ترین راه برای حل مشکلات و دعاوی، مجرای قانون است.

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا در پایان، با بیان این که شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران بجای استفاده از خشونت و شیوه های غیر قانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

 

کدخبر: 801993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟