رسانه ها مطالبات مردمی را منتقل کنند/ مسئولین از نقد رسانه نترسند!

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛صبح روز دوشنبه ۲۳ مهرماه، حسین مسکنه مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری رکنا کرمانشاه بهمراه خبرنگاران این رسانه با حضور در دفتر محمدرضا آمویی فرماندار شهرستان کرمانشاه، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آمویی در این نشست با اشاره به سابقه حضور چندین ساله خود در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: این سابقه قبلی باعث شناخت از رسانه ها بخصوص خبرگزاری رکنا که بیشتر در حوزه حوادث و اجتماعی فعالیت می‌کند، شده است.

وی افزود: در هر استان و شهری حتما مشکلاتی وجود دارد که وظیفه مسئولان رفع آن مشکلات است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه ادامه داد: در این جا انتظار می‌رود که اصحاب رسانه، بخصوص رسانه ای همچون رکنا که جنس کارش اجتماعی است، پل خوب و محکمی بین مردم و مسئولان باشند.

آمویی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات را از طریق رسانه ها مطلع و پیگیری می‌کنیم تا منجر به نتیجه می‌شود، لذا نقش رسانه در توسعه بسیار مهم است که تمامی آحاد جامعه از مردم تا مسئول باید به آن توجه کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در هر جامعه ای شهروندانش مطالباتی دارند و گاها رسانه را بعنوان یک پل جهت انتقال این مطالبه انتخاب می‌کنند، لذا رسانه بعنوان یک امین بین مردم و مسئولان باید به نقش خود که منتهی به توسعه و رفع مشکلات می‌شود عمل کند.

IMG_۲۰۲۴۱۰۱۴_۱۳۴۷۳۱

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: جنس و کارکرد خبرگزاری رکنا، اجتماعی است که انتظار می‌رود این رسانه در شنیدن مشکلات، انتقال و پیگیری نقش بیشتری داشته باشد.

محمدرضا آمویی در پایان گفت: مسئولین نباید از انتقاد ترسی داشته باشند بلکه از آن برای پیشبرد اهداف و رشد آن سازمان باید استفاده کنند.

پیش از سخنان فرماندار شهرستان کرمانشاه، حسین مسکنه گزارشی از عملکرد رکنا و برنامه های رسانه ای دفتر این رسانه در کرمانشاه را بیان و از همکاری و همراهی فرماندار کرمانشاه در پاسخگویی به مطالبات و پیگیری مشکلات مردمی تقدیر کرد.

کدخبر: 1051652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟