عملکرد خبرگزاری رکنا قابل تقدیر است/ بر گسترش همکاری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و رکنا تاکید داریم

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ صبح امروز پنجشنبه 29 شهریورماه، حسین مسکنه مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری رکنا در استان کرمانشاه با حضور در دفتر سرهنگ فرزاد پورنظری سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی استان کرمانشاه، درخصوص فعالیت های خبری این رسانه در حوزه انتظامی و اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

سرهنگ پورنظری در این نشست ضمن تقدیر از اصحاب رسانه اظهار کرد: مجموعه خبرگزاری رکنا با توجه به اینکه در موضوعات اجتماعی و حوادث فعالیت بیشتری دارد، ارتباط مستقیمی با حوزه انتظامی پیدا کرده و این رسانه توانسته نظر مخاطبان خود را جلب و عملکرد قابل تقدیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط این رسانه با مجموعه انتظامی استان مطلوب است، افزود: انعکاس اخبار حوزه انتظامی و اطلاع مردم از این عملکرد خادمین خود، به خوبی ازسوی رکنا درحال انجام است که پیام تقدیر سردار فرماندهی محترم انتظامی استان به خبرنگاران مجموعه رکنا در دفتر مرکزی و دفتر کرمانشاه را ابلاغ می کنیم.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مجموعه ای از رسانه های معاند در راستای ناامیدی مردم، بصورت شبانه روزی درحال سیاه نمایی اند، هرچند مردم شریف ایران اسلامی توجهی به این سیاه نمایی ها ندارند اما لازم است که اصحاب محترم رسانه نسبت به بیان واقعیت های جامعه اقدام کنند که البته نقش رکنا باتوجه به اینکه رویکردی اجتماعی تر دارد، می تواند پررنگ تر باشد.

پورنظری در ادامه با اشاره به نگاه خوب فرمانده انتظامی استان به اصحاب رسانه گفت: سردار حاجیان پیش از این، مسئولیت معاونت اجتماعی و سخنگوی فراجا را عهده دار بود که همین سمت باعث ایجاد ارتباط تنگاتنگ ایشان با اصحاب رسانه در سطح کشور و حال در استان کرمانشاه شده است و در جلسات مختلف همواره بر نقش مهم رسانه در جامعه تاکید دارند.

وی در پایان بر لزوم همکاری بیشتر مجموعه انتظامی و خبرگزاری رکنا تاکید کرد.

۲۰۲۴۰۹۱۹_۱۰۲۱۱۶

پیش از سخنان سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، حسین مسکنه مدیر دفتر نمایندگی رکنا در استان کرمانشاه، به بیان گزارشی از عملکرد این رسانه پرداخت و اظهار کرد: سابقه رسانه ای سردار حاجیان و توجه ویژه ایشان به اصحاب رسانه را ما همواره در میدان عمل می بینیم و باوجود آنکه مرسوم نیست خبرنگاران بصورت مستقیم با فرماندهی استان در ارتباط باشند، و هرگونه تعاملی باید از طریق معاونت اجتماعی صورت گیرد، اما هرگاه بصورت تلفنی یا حضوری به سردار حاجیان مراجعه ای داشته ایم، ایشان باوجود مشغله کاری اما با روی گشاده پاسخگو بوده اند.

وی افزود: حضور مستقیم ایشان در ایام اربعین حسینی در مرز خسروی باعث شناخت بیشتر ایشان از وضعیت مرز شده و سردار این شناخت را به برنامه عملیاتی جهت رفع نواقص تبدیل کرده اند، لذا امسال ما شاهد اجرای یک برنامه ابتکاری همچون ایجاد 9 پاسگاه عملیاتی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی بودیم.

مسکنه ادامه داد: برگزاری جلسات و پیگیری مشکلات ترافیکی و اجتماعی ازسوی ایشان در سطح خیابان های کرمانشاه با حضور مسئولین دیگر دستگاه ها، اقدام ابتکاری دیگر فرمانده انتظامی استان بود که نتیجه آن را امروز مردم کرمانشاه احساس می کنند و همین حضور میدانی باعث جلب رضایت شهروندان شده است.

مدیر دفتر نمایندگی رکنا در کرمانشاه خاطرنشان کرد: وقتی نام همایش بزرگ اربعین به میان می آید، مردم یک نگاه دولتی به آن پیدا می کنند درحالی که به جرات می توان گفت که حدود 80 درصد عملیات اربعین بر دوش نیروهای انتظامی است، از صدور گذرنامه تا وضعیت جاده، تردد، گیت ها، امنیت، مرز و...، لذا لازم است این خدمات به مردم گفته شود، بعنوان مثال کاهش مدت زمان توقف در گیت ها به چهار ثانیه که ازسوی فراجا در مرزهای شش گانه صورت گرفته، ضمن سهولت تردد زائران و آرامش آنان، باعث سهولت در دیگر حوزه های خدماتی اربعین نیز شده است که اقدامی بزرگ از فراجا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور دو هفته ای در مرز خسروی بعنوان خبرنگار باعث شناخت بیشتری از حوزه خدمات انتظامی شده است، تاکید کرد: مجموعه رکنا در حوزه ها و سرویس های مختلف فعالیت و حرف های زیادی برای گفتن دارد، درعین حال استقبال مردم و مخاطبان از خبار حوزه حادثه و اجتماعی رکنا بیشتر است که همین امر باعث شده این مجموعه خبری با مجموعه انتظامی تعاملی بیشتر داشته باشد.

مسکنه در پایان با اشاره به حضور چندین ساله سرهنگ پورنظری سرپرست معاونت اجتماعی انتظامی استان در حوزه های مختلف این معاونت که باعث شناخت عمیق و اشراف بیشتر ایشان بر این معاونت شده است، گفت: الحمدالله ارتباط بسیار خوبی با مجموعه انتظامی داریم و آماده ایم که علاوه بر پوشش اخبار روتین، در حوزه آموزشی نیز در کنار مجموعه انتظامی استان باشیم.

کدخبر: 1042452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟