به گزارش رکنا، وی در پاسخ به سوالی در مورد کم کار شدنش بود گفت: کارهای اشتباهی کردم که هر کارگردانی می خواهد در مورد کار به من فکر کند سریع از کنار اسم من عبور می کند. در این 4 سال که بیکار بودم فضایی برای خودم ساختم تا بتوانم در پیشنهادها بهتر عمل کنم.

لیلا بلوکات حتی از مهران مدیری خواست تا او را برای بازی در فیلم خودش دعوت کند.

این بازیگر خون گرم درباره شایعات ازدواجش با یک ورزشکار گفت: من با تمام این ورزشکاران محبوب کشورمان از نزدیک آشنا هستم چون همیشه این دوستان به من لطف داشتند و وقتی از آنان دعوت می کنم تا در خیریه حضور یابند و با یک هزار بچه معلول که به سرپرستی گرفته ام از نزدیک دیدار کنند، آنها با استقبال حاضر به این کار می شوند و در مقابل من نیز سعی می کنم در اکثر برنامه های آنان حضور یابم.

وی ادامه داد: هنوز ازدواج نکرده ام. چون با توجه به شغل بازیگری که شب و روز ندارد و مشغله هایی دیگری که دارم، مطمئن هستم نمی توانم به نیازهایی شخصی که شریک زندگی ام دارد، پاسخ دهم.

این گپ خودمانی در برخی مواقع که مهران مدیری از کارت ملی لیلا بلوکات سخن می گفت همه حاضران با خنده می انداخت.

در ابتدای برنامه مجری از میهمان سن او را پرسید که لیلا بلوکات سنش را 32 اعلام کرد و برای تایید حرفش گفت کارت ملی همراهم است.

اما وقتی کیف این بازیگر زن را به او دادند تا کارت ملی اش را به مهران مدیری نشان دهد، کارت در کیف نبود و همین موضوع باعث شد تا مجری برنامه مدام از کارت ملی سخن بگوید.

کدخبر: 180411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟