علاقه به دزدی لوازم آرایشی مارک دار2 دختر را به زندان فرستاد+عکس

سرهنگ محمد کالوسی رئیس کلانتری 131 شهرری درتشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 20 و 40 دقیقه 5تیرماه یکی شهروندان به هویت "سعید" ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیس ی 110 تهران بزرگ به ماموران اعلام داشت از فروشگاهش واقع در ستارخان،خیابان شهرآرا،بالاتر از اداره گذرنامه سرقت شده است.
این مقام انتظامی در پلیس پایتخت در ادامه افزود:به دنبال این موضوع اکیپی از ماموران کلانتری 137 نصر به محل اعزم شدند و مالباخته به پلیس مراجعه کرد و گفت:"دقایقی پیش دو خانم جوان به مغازه اینجانب مراجعه و ضمن خرید تعدادی مواد شوینده، مقادیری کالای آرایشی و بهداشتی خارجی نیز سرقت و بلافاصله به وسیله یکدستگاه خودرو پژو 206 سفید رنگ متواری شدند.
کالوسی ادامه داد: ماموران ضمن بررسی موضوع پس از اطمیننان از صحت گفته های شاکی پرونده ای در خصوص کش روی تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران ضمن بهره گیری از تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته مغازه فوق و همچنین با بکارگیری شیوه های نوین پلیسی و انجام تحقیقات میدانی پلاک خودروی متهمان را بدست آورده و متعاقباً مخفیگاه آنان را در محدوده شهرری شناسایی کردند.
سرهنگ کالوسی تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده مراتب به مقام قضائی منعکس و پس از اخذ نیابت قضائی مبنی بر دستگیری متهمان تیمی از ماموران تجسس کلانتری 131 شهرری به سرپرستی سروان سالاری به مخفیگاه سارقان واقع در خیابان دیلمان شمالی اعزام و موفق شدند با رعایت موازین شرعی و قانونی هر دو متهم را دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.
کلانتر 131 شهرری در پایان با بیان اینکه هر دو سارق کشرو به هویت های "فرزانه" و "زهرا" در خلال بازجوئی های پلیسی ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود اظهارداشتند: ما خیلی به لوازم آرایشی مارک دار علاقه داریم و زمانیکه به داخل مغازه و یا فروشگاهی می رویم ابتدا مقداری را خرید سپس کالای خارجی برند را کش رفته و با کمال خونسردی از مغازه خارج می شویم"؛خاطرنشان کرد:پرونده متهمان پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟