عضو کمیسیون امنیت ملی: اسراییل  پاسخ دردناک خواهد گرفت

سارا فلاحی در ادامه اظهار کرد : رژیم جعلی صهیونیستی که شکست‌های پی در پی از مقاومت در لبنان و فلسطین او را به جنون رسانده و هیمنه آن در جهان در هم شکسته است برای بازیابی و احیای خود دست به هر خطا و جنایت غیر انسانی می‌زند.

نمونه این دست و پا زدن ها، به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان بی‌دفاع در غزه و لبنان است. این رژیم ستمکار تمام جنایت های خود را به فرمان کارفرمای خود آمریکا انجام می‌دهد و به پشتوانه آمریکا و اروپا و برخی از رژیم‌های تبهکار و غیر مردمی منطقه در حال یک نسل کشی وسیع در غزه و لبنان است و این نسل کشی نشانه مسلم شکست آن است.

این رژیم در جنگ زمینی سیلی‌های زیادی از مقاومت خورده است و در راستای احیای موجودیت در حال افول و نابودیش و در یک خطای راهبردی حملات کوری را به نقاطی از کشورمان داشته که با قدرت پدافند کشورمان اکثرا دفع شده و قطعا دردناک پاسخ خواهد گرفت.

این رژیم که با وعده صادق ۲ تمام سیستم‌های پدافندیش قفل شد و هم جنگ سخت‌افزاری و هم جنگ نرم‌افزاری را به جمهوری اسلامی باخت و پایگاه های مهمش نابود شد با ترس و از داخل پناهگاه و به پشتوانه آمریکا و با مساعدت برخی دول خودفروخته منطقه حملاتی را به ایران داشته که مطمئن باشید با پاسخ قاطع، منطقی و به موقع مواجه خواهد شد.

بی‌تردید اسرائیل با این گستاخی، اضمحلال موجودیتش را جلو انداخت.آمریکا هم نمی‌تواند خود را بی تقصیر نشان دهد. دشمن اصلی استقلال و عدالت جهانی آمریکاست و اسرائیل مزدور آمریکاست و قطعا آمریکا دیگر در منطقه آرامش نخواهد داشت و تنها راه نجاتش از خشم مقاومت، ترک سریع منطقه و جمع کردن پایگاه‌های استعماریش است.

منبع : پایگاه خبری نسم دهلران



وبگردی