نگاه دکتر پزشکیان درمورد نحوه انتخاب استانداران قابل دفاع است

  نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم با اشاره به نحوه انتخاب استانداران به خبرنگار پارلمانی رکنا اظهار داشت: در این دوره دولت آقای پزشکیان شاخص‌هایی را مشخص کرده‌اند و از گروه‌ها و مراجع سیاسی خواستند روی آن‌ها به توافق برسند.

وی ادامه  داد: حرف دولت، ایجاد نگاه تعاملی است. البته گاهی می‌گفتند نماینده‌ها خودشان معرفی کنند و گاهی هم بالعکس ولی در مجموع روی شاخص ها تأکید و توافق دارند.

عبدالوحید فیاضی افزود: اگر همه گروه‌ها روی این شاخص ها با تفاهم و توافق داشته باشند، اتفاقات خوبی در تمام استان‌ها می افتد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دوازدهم تصریح کرد: وزیر کشور هم تا کنون جلساتی را با نمایندگان استان‌ها داشته‌اند  و گروه‌های سیاسی هم به ایشان مراجعه کرده‌اند . ما هم در مازندران نشستی با ایشان داشتیم و لطف داشتند و از ما خواستندکه خودمان فرد مورد نظر را معرفی کنیم که البته ما نپذیرفتیم.

فیاضی افزود: ما هم در مقابل خواستیم که دولت معرفی کند ولی ما نظر مشورتی داشته باشیم. این موضوع به نظرم در سایر استان‌ها هم تکرار شده و رویه‌ی خیلی خوبی است. به هر حال ما باید به این افراد در استان‌ها کار کنیم.

 

کدخبر: 1050848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟