اسراییل هنوز گیج سیلی محکمی است که از ایران خورده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، ابوالفضل ظهره‌وند با بیان این که " مخاطب فرمایشات رهبری، آمریکا و اسراییل بود" چنین گفت: ایشان یادآور شدند که اتفاق 7 اکتبر، حق دفاع مشروع جمهوری اسلامی بود و این هم مستحضربه حقوق بین الملل و منافع و مصالح مردم منطقه است. در واقع پیام مقاومت بسیار روشن و واضح بود و تأکید بر این نکته که اسراییل کاری از پیش نمی برد.

نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم در پاسخ به سوالی درباره واکنش کشو.رهای منطقه پس از خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: واکنش کشورهای منطقه مهم نیست. در واقع کشورهای منطقه یا در حوزه مقاومت هستند و یا وابسته هستند. مثلا امارات که در کنار آمریکاست و عربستان هم به خوبی می داند که ایران ایستاده است .

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی تأثیر فرمایشات رهبری در فرونشاندن شعله های جنگ در منطقه، گفت:  بیانات رهبری ناظر بر صلح نبود. ما قرار نیست با اسراییل و آمریکا صلح کنیم بلکه تا بیرون راندن اسراییل و آمریکا از منطقه مقاومت می کنیم. در واقع این فرمایشات در تکمیل همان وعده صادق 2 بود که به دلیل نقض حق حاکمیت ما، اتفاق افتاد . البته آن ها هم منتظر بودند.

ظهره‌وند احتمال حمله مجدد اسراییل به کشورمان را نیز دور از ذهن برشمرد و افزود: چنین اتفاقی نمی افتد. اسراییل هنوز گیج سیلی محکمی است که از ایران خورده است . به توصیه‌های اربابش آمریکا هم توجه می کند. الان زمان انتخابات در آمریکاست و به همین دلیل دست از پا خطا نمی کنند.

کدخبر: 1048571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟