آغاز مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در تهران با حضور رهبر انقلاب

به گزارش رکنا، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح مراسم بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیل‌فروشان که در حمله موشکی هفته قبل توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، با حضور  رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شد.

مردم تهران از ساعات اولیه صبح و چند ساعت قبل تر از برگزاری مراسم، گروه گروه وارد مصلای تهران شدند و فضای مصلی پر از جمعیت است.

اتوبان و خیابانهای اطراف مصلای تهران مملو از جمعیت مشتاق دیدار رهبری است. حجم ورودی به مصلا در حدی زیاد است که جمعیت برای دقایقی در برخی ورودیها در صف می ایستادند.

تراکم حضور مردم و حتی خانواده در محل نماز جمعه به حدی زیاد است که علاوه بر صحن مصلا مترو و خیابانهای اطراف مصلا نیز مملو از جمعیت است.

پخش زنده اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب

مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و همچنین اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.

شبکه‌های تلویزیونی قاب‌هایی ماندگار از حضور باشکوه و تاریخی مردم در «مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله» را پخش می‌کنند.

تا ساعتی دیگر نماز جمعه و خطبه‌های مهم «مقام معظم رهبری» نیز از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیل‌فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز جمعه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم و در پی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و در آستانه اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، نماز جمعه این هفته تهران روز جمعه ۱۳ مهرماه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.

کدخبر: 1047536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟