حملات مجدد رژیم صهیونیستی به البازوریه، زادگاه سید حسن نصرالله

رژیم صهیونیستی شب گذشته با تجاوز خود به خاک لبنان جنگی تمام عیار را با این کشور آغاز و علاوه بر مراکز و مجتمع‌های مسکونی منطقه ضاحیه در جنوب بیروت ، شهرها و روستاهای جنوب لبنان و به طور خاص منطقه مسکونی «قضاء صور» در استان جنوب را نیز هدف بمباران‌های کم سابقه‌ای قرار داد.

اسرائیل از حملات فراگیر خود به منطقه ضاحیه و روستاها و شهرهای جنوب لبنان درصدد آن است تا پایگاه اجتماعی و مردمی مقاومت را از میان ببرد.

به رغم تمامی این جنایات رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان سرزمین‌های اشغالی و به طور خاص منطقه الجلیل را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار دادند.

در این حملات شهرک «کاپری» و پایگاه نظامی «رمت داوید» که بخش عمده‌ای از حملات ارتش اسرائیل به جنوب لبنان را هدایت می‌کند، هدف ضربات موشکی قرار دادند.

اوضاع در مناطق جنوب لبنان از امروز اندکی رو به آرامش نهاد اما از دقایقی قبل حملات مجدد جنگنده‌های ارتش اسرائیل به این منطقه بار دیگر از سر گرفته شد و مناطق المساکن، الحوش و البرج الشمالی هدف تجاوزات جنگنده های اسرائیلی قرار گرفتند.

صهیونیست‌ها در ادامه همچنین روستای البازوریه، زادگاه سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب‌الله لبنان را نیز هدف تجاوز خود قرار دادند.

به رغم همه تجاوزات صهیونیست‌ها، حملات حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد و رسانه‌های عبری نیز مکررا گزارشاتی در مورد اصابت موشک‌های مقاومت به مناطق مختلف فلسطین اشغالی منتشر ‌می‌کنند.

در این بین همگان همچنان در انتظار انتشار بیانیه حزب الله در مورد حمله وحشیانه روز گذشته ارتش اسرائیل به ضاحیه بیروت هستند.

 منبع : تسنیم

حملات مجدد رژیم صهیونیستی به البازوریه، زادگاه سید حسن نصرالله

کدخبر: 1045410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟