50 درصد بودجه شهرداری محقق شده!/پروژه های شهرداری به نتیجه می رسد؟

به گزارش رکنا، «لطف الله فروزنده» معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که امسال برای پشتیبانی از پروژه‌های شهری چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: ما پروژه‌هایی را حمایت می‌کنیم که در بودجه شهرداری دیده شده و شورا نیز مصوب کرده است. 

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه روند درآمدی‌مان خوب است و گزارشات آن را نیز در صحن شورا بیان کرده ایم. تقریبا ۵۰ درصد بودجه شهرداری محقق شده و عمدتا برای پروژه‌ها اختصاص داده شده است. 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل موضوعات مختلف از جمله پروژه‌های حمل و نقل شهری است. که در این راستا اعتباراتی برای خرید اتوبوس از چین و خرید اتوبوس از تولید کنندگان داخلی در نظر گرفته شده است همچنین در زمینه توسعه مترو و واگن‌ها و بزرگراه شوشتری، طرح‌های تقاطع همسطح تامین منابع شده و با یک زمانبندی در حال پیشرفت است تا انشالله بتوانیم امسال بسیاری از پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم. 

فروزنده با اشاره به بودجه اختصاص داده شده برای اورهال قطارهای مترو و اتوبوس گفت: در رابطه با اورهال قطارهای مترو و هم چنین اتوبوس‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که بی‌سابقه بوده است و نسبت به سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کدخبر: 1047505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟