انقلاب در محلات 22 گانه تهران؛ معتمدین با اختیارات جدید به میدان می‌آیند!

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران،  ناصر امانی در نشست هم اندیشی با معتمدین محلات منطقه ۲۱ تهران که با حضور "علی اصغر قائمی" دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران و پوریافر" شهردار منطقه برگزار شد، اظهارداشت: با اجرایی شدن آیین نامه فعالیت معتمدین محلات که امروز توسط رییس شورای اسلامی شهر ابلاغ شد، شاهد فعالیت جدی تر معتمدین در تهران خواهیم بود.

وی در این دیدار با اشاره به خدمات مدیریت شهری در منطقه ۲۱ به شهروندان تاکید کرد: معتمدین در محلات به عنوان ناظران شورا و یاری گر مدیریت شهری عمل می کنند که خوشبختانه در منطقه ۲۱ از ظرفیت معتمدین به درستی از سوی مدیریت شهری استفاده شده است.

امانی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه هایی چون توسعه و نگهداری فضاهای ورزشی، آسفالت معابر، زمین های چمن مصنوعی و... اظهارداشت: در اجرای هرچه بهتر طرح های مصوب شهری باید از ظرفیت معتمدین محلات و مشورت های آنها در احصا مشکلات شهر نهایت بهره را برد.

شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز در این جلسه  ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی، ترافیکی، خدماتی، مالی و ... گفت: در بخش اقدامات توسعه محله ای در منطقه و اجرای طرح های من شهردارم ۲، ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای پروژه ها داشته ایم که از مجموع ۶۶ پروژه منطقه، ۵۵ پروژه خاتمه یافته است.

شایان ذکر است در این نشست، مشکلات اصلی محلات ۱۳ گانه منطقه توسط معتمدین بیان شد و بنا به دستور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه امکان سنجی آنها از سوی معاونت ها و شهرداران نواحی مربوطه بررسی و در دستور کار قرارگرفت.

کدخبر: 1041468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟