توجه به وضعیت زندگی مردم مناطق محروم و موضوع آب اولویت دولت چهاردهم باشد

به گزارش رکنا،محمدکریم عزیزی، در تشریح اولویت‌های مدنظر شوراها برای اجرا در دولت چهاردهم و همچنین انتظارات مردم استان سیستان و بلوچستان از این دولت گفت: سیستان و بلوچستان دومین استان کشور از نظر جمعیت روستایی است که متأسفانه با محرومیت‌های زیادی روبه‌روست. انتظار اصلی ما از دولت چهاردهم و آقای پزشکیان این است که به ومعیشت مردمعده‌های خود در مورد این استان و مردمش عمل کنند و این وعده‌ها در حد شعار نباشند.

وی افزود: بی تردید به وضعیت زندگی مردم این مناطق و دیگر مناطق محروم کشور باید توجه بیشتری صورت بگیرد. تورم و  وضعیت معیشت مردم، واقعیت غیر قابل انکاری است که دولت چهاردهم باید تمام توان خود را بگذارد تا این وضعیت بهبود یابد و معیشت مردم به سامان برسد. در واقع کاهش تورم و افزایش اشتغال باید اولویت دولت چهاردهم به ویژه در مناطق محرومی چون سیستان و بلوچستان باشد.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: موضوع سوخت از دیگر معضلاتی است که گریبان مردم سیستان و بلوچستان را گرفته و سوختی که در کارت‌هاست به دست مردم نمی‌رسد و مافیایی درست شده که تنها جیب جایگاه‌داران سوخت را پر می‌کند. معضل آب و برق در سیستان و بلوچستان موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: متأسفانه مردم با بحران آب شرب مواجه هستند و موضوع آب نیز باید از اولویت‌های دولت جدید باشد. همچنین استان ما در بحث راه‌های شهری و روستایی مشکلات فراوان دارد و راه‌آهن هم که تبدیل به آرزو شده است. برای دولت چهاردهم آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم در عمل کردن به وعده‌های خود و بهبود وضعیت معیشت و کاهش تورم موفق و سربلند باشند.

 

کدخبر: 1020917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟