عضو شورای شهر تهران: کمترین عملکرد زاکانی از بهترین عملکرد دوره اصلاحات بهتر است/کارزار درخواست برکناری زاکانی،سیاسی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مهدی بابایی ، عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با رکنا در خصوص ایجاد کارزاری مبنی بر برکناری علیرضا زاکانی ، شهردار تهران ، گفت: کمترین عملکرد آقای زاکانی از بهترین عملکرد دوره اصلاحات بهتر است.

وی در ادامه تاکید کرد: در غالب و اهم موضوعات از جمله حمل و نقل عمومی، تعداد صدور پروانه و... بالاتر از دوره اصلاحات است.

بابایی در پاسخ به اینکه پس چرا شهروندان چنین چیزی را احساس نمی کنند؟، گفت: وقتی فضای خُبرگی را در نظر بگیرید، طبق شاخص ها می توانید ببینید این دوره بهتر از دوره اصلاحات بوده است.

این عضو شورای شهر همچنین افزود: مثلا در حمل و نقل، یازده ایستگاه جدید اضافه شده است و تا الان 1000 اتوبوس ایرانی در خطوط قرار گرفته اند؛ ولی در دوره اصلاحات، 6 هزار اتوبوس تحویل دادند و 2 هزار اتوبوس تحویل گرفتند. این یعنی به جای اینکه رشد داده شود، کاهش پیدا کرد. 

او در پایان گفت: موضوع این کارزار سیاسی است و به هیچ جایی هم نمی رسد چون ما بر اساس عملکرد نظر می دهیم و وقتی شاخص ها را مقایسه می کنیم شاهد رشد هستیم.

همچنین روز گذشته، مهدی چمران ، رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال رکنا مبنی بر اینکه بیش از 58 هزار نفر، کارزار برکناری علیرضا زاکانی را امضا کرده اند، گفته بود: شهردار را شورای شهر تهران تعیین می‌کند. از این کارزارها زیاد هستند.

رئیس شورای شهر تهران افزوده بود: ۵۲ هزار نفر یا ۱۵۰ هزار نفر امضا بکنند این دلیلی بر تغییر نیست⁩. مگر برای بایدن هم کارزار راه نیانداختند؟ الان سر و مر و گنده سرجایش نشسته است!

با کلیک بر «کارزار» می توانید به این کارزار بپیوندید.

کدخبر: 1016087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟