اتاق اصناف، حواسش به مشاغل خرد نیست / بازگشایی همه جا جز مراکز فرهنگی و ورزشی

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، از ابتدای اسفند عملا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به تمام مراکز فرهنگی تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری تعطیل شدند که این تعطیلی تا امروز ادامه داشته است.

تعداد سینماهای کشور 596 عدد است و افراد زیادی اعم از تدارکات، بلیط فروش، آپارتچی، مدیر سالن، بوفه دار و حتی رستوران های فعال در سینماهای بزرگ به دلیل شیوع کرونا نزدیک سه ماه است بسته است و  کارمندان بیکار و  با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

احمد رادان کوپایی رییس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این موضوع که در حال حاضر چه مشکلاتی دارد اظهار کرد: تعطیلمان کرده اند .نمی دانم در این شرایط چه کاری می توان انجام داد. فقط منتظر هستیم تا ببینیم اتاق اصناف چه تصمیمی خواهد گرفت چراکه ما زیر نظر اتاق هستیم.

وی ادامه داد: همه ادارات و شرکت ها و ... همه و همه جا را باز کردند . شهر مثل قبل است . مردم در تردد، همه جا باز است و فعالیت همه مراکز آغاز شده است جز مراکز فرهنگی و ورزشی ، اگر قرار بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی است باید در همه جا کنترل شود نه فقط در مراکز فرهنگی و ورزشی . امیدواریم دولت فکری به حال معیشت ما نیز بکند. ادامه این بیکاری زندگی بسیاری را در صنف ما وارد بحران جدی می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟