دانستنی های مهم درباره خرید ترمووود وارداتی اصل

 

با در نظر گرفتن محدودیت های وارداتی در داخل کشور، یکی از دغدغه های مهم مشتریان شناسایی و خرید ترمووود وارداتی اوجینال شرکتی می باشد که به دلیل تنوع در محصول های متفرقه در سطح بازار پروسه ایی پیچیده خواهد بود.

اما به طور کلی می توان با آنالیز و تحقیق چندین آیتم مهم و کلیدی تا حد زیادی ترموود اصل را از متفرقه یا تقلبی شناسایی کرد که به چندین موارد آن اشاره خواهیم کرد:

1- اعتبار و سابقه فروشنده:با چندین تحقیق ساده در اینترنت و بازدید از محل دفتر یا انبار فروشگاه یا پرس جو از همکاران هم حوزه فعالیت می توانید تا حد قابل توجهی اعتبار سنجی انجام دهید.

2- گواهی اصالت و گارانتی کالا: برای اطمینان از مرغوبیت و کیفیت بالای محصول مورد نظر باید از فروشنده گارانتی نامه معتبر و تضمین های واقعی جهت خرید محصول دریافت نمایید .

3- تاییده های بین المللی کیفیت: هنگام دریافت و آنالیز مشخصات محصول ، از فروشنده مدارک ها و گواهی نامه های لازم را دریافت و رویت بفرمایید.

4- مقایسه قیمتی: محصولات اصلی و اورجینال همیشه در تمامی محصولات نسبت به اجناس متفرقه موجود در بازار دارای قیمتی بالاتر می باشند، از این رو با تحقیق و پرس و جو از چندین شرکت معتبر در زمینه فروش ترمووود های وارداتی میانگین قیمت منطقی و عقلانی محصول مورد نظر به دست می آید.

که معمولا عرضه کنندگانی با اختلاف قیمتی های بسیار شدید ، عرضه محصول تقلبی یا متفرقه در صورت وضعیت خود دارند.

5- شرایط خرید و تحویل : قبل از انجام هرگونه خرید و معامله حتما از شرایط پرداخت و چگونگی ارسال مرسوله اطمینان حاصل بفرمایید تا بعداز پروسه خرید و واریزی دچار مشکلات جدی در نحوه تحویل کالا نشوید.

6-پشتیبانی و خدمات پس از فروش : یکی دیگر از نکات دارای اهمیت زیاد در خرید ترمووود مطمئن، خدمات و پشتیبانی بعداز فرایند خرید محصول می باشد که با توجه به محل نصب و اجرای ترموود در فضای باز و شرایط اقلیمی متفاوت ، بسیار اهمیت ویژه ایی خواهد داشت به همین دلیل باید از فروشگاه یا شرکت معتبر خرید انجام دهید.

محاسبه متراژ و قیمت ترمووود

آنالیز و محاسبه متراژ ترموود پروسه پیچیده ایی نخواهد بود ولی دارای چندین نکات مهم در حین محاسبه می باشد که برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه و پرت شدن بیش از اندازه چوب ترمو باید به پارامتر های مهم توجه داشته باشید.

نوع و ابعاد ترمووود : در مرحله اول نوع ترموود مورد نظر برای تعیین اولیه قیمت تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت که بطور کلی چوب ترموود به سه نوع فنلاندی ، استونی ، ایرانی تقسیم می شوند که هرکدام دارای قیمتی متفاوت در بازار می باشند.

آیتم تاثیر گذار بعدی ضخامت چوب ترمو است که هرچه ضخامت ترموود مورد نظر بیشتر باشد قیمت آن افزایشی خواهد بود که بطور کلی ترمووود در ضخامت های 10 میلی متر الی 42 میلی متر تولید و عرضه می شود.

کیفیت و استاندارد های مهم: با رویت نزدیک از محصول فروشگاه و لمس چوب می توانید کیفیت سطح پرداخت و کوالیتی بافت چوب را تشخیص دهید.

هرچه سطح پرداخت و کیفیت تولید ترمووود مورد نظر بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

در هنگام استعلام و خرید ترمووود باید تمامی استاندارد های لازم در جهت کیفیت و ماندگاری محصول را از فروشنده یا عرضه کننده درخواست کرده و رویت بفرمایید.

خصوصیات ویژه در کاربرد ترمووود : برای سهولت در نصب و اجرای ترموود ، شرکت های تولید کننده اقدام به تغییر شکل در پروفیل های ترموود تحت عنوان های UTS و UTV کرده خاصیت فاق زبانه یا کلیک در همدیگر را به ترموود اضافه کرده اند .

این نوع ترمووود ها با خاصیت فاق زبانه قیمتی بالتر نسبت به مدل ساده پروفیل چوب خواند داشت که به طور میانگین برا هر متر مربع مبلغ 100/000 تومان می باشد.

شرایط نصب ترمووود : آیتم بعدی در تعیین کننده قیمت کلی ترموود نصب و اجرا می باشد که با توجه به نوع ساختاری آن متفاوت می باشد بطوری که برای استفاده در نما باید از ترموود با کلاس D استفاده شود و برای مصرف ترموود در دکوراسیون داخلی از کلاس S استفاده خواهد شد.

هرکدام از کلاس ساختاری ترمووود دارای قیمتی متفاوت می باشد که در جمع بندی قیمت نهایی تاثیر خواهد داشت.

قیمت و نواسانات ارزی : متاسفانه در بازار داخلی به دلیل نواسانات شدید قیمت ارز ، خرید ترمووود دارای اختلال های شدید قیمتی می باشد و همین موضوع باعث به وجود آمدن پدیده چند نرخی و کنسلی پیش فاکتور به مدت 24 ساعت شده است .

این موضوع موجب شده که در هنگام نوسانات ارزی مشتریان برای خرید ترموود دست نگه داشته که همین موضوع باعث آشفتگی بازار خواهد شد.

با تمامی موارد عنوان شده جهت خرید مطمئن و اصولی می توانید برای خرید محصول مورد نظر اقدام بفرمایید.

لیست قیمت ترمووود در فروردین سال 1403 با در نظر گرفتن قیمت دلار 60/000 تومان به شرح زیر خواهد بود :

قیمت ترموود فنلاندی اصل با مشخصات فنی استاندارد از متری 880/000 تومان الی 3/450/000 تومان قیمت گذاری می شود. 

قیمت ترموود استونی اورجینال با مشخصه های بین المللی از متری 650/000 تومان الی 2/380/000 تومان قیمت گذاری می شود.

قیمت ترموود ایرانی گرید a شرکتی موگو با مشخصات ساختاری استاندارد از متری 390/000 تومان الی 1/350/000 تومان قیمت گذاری می شود.

برای اطلاع از موجودی آنلاین محصولات در انبار مرکزی موگو چوب و استعلام قیمت ترمووود می توانید بصورت آنلاین با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت ترمووود فنلاندی اصل

رنگ ترمووود آلمانی وارداتی:

از مراحل مهم و پروسه دارای اهمیت در بحث خرید ترموود، تحقیق و انتخاب درباره رنگ ترمووود وارداتی برای محافظت از لایه سطحی و بافت چوب ترمو می باشد.

به دلیل وجود برند رنگ ترموود متفرقه در بازار داخلی و مشکلات وارادات آن ، تهیه و خرید بهترین رنگ ترموود برای اجرا ر نما و کف پروسه ایی دشوار خواهد بود.

برای تشخیص رنگ ترمووود اصلی و وارداتی باید به گارانتی و ضمانت نامه ارائه شده توسط شرکت یا فروشگاه توجه ویژه ایی داشته باشید چون مهم ترین نکته دارای اهمیت در خرید رنگ ترموود گارانتی و ضمانت نامه ماندگاری رنگ در فضای خارجی می باشد.

قیمت رنگ ترموود برند معتبر KEIM با توجه به نوع ساختار فرمولی آن متفاوت می باشد که بر اساس دو نوع رنگ ترموود پایه روغن و رنگ پایه آب تولید و عرضه می شود.

  • قیمت رنگ ترمووود پایه روغن KEIM به ازای هرلیتر 980/000 تومان می باشد.
  • قیمت رنگ ترمووود پایه آب KEIM با ازای هر لیتر 780/000 تومان می باشد.
  • قیمت رنگ ترموود دو جزئی پایه روغن KEIM به ازای هر لیتر 1/650/000 تومان می باشد.
  • قیمت رنگ ترموود دو جزئی پایه آب KEIM به ازای هر لیتر 1/250/000 تومان می باشد.

تمامی رنگ ترموود KEIM اصلی با گارانتی معتبر 48 ماهه ماندگاری در صورت اجرای دو دست رنگ بصورت استاندارد ارائه و به فروش می رسد.

قیمت رنگ ترمووود آلمانی KEIM

مجموعه موگو چوب با داشتن چندین سال سابقه در زمینه عرضه و اجرای تخصصی ترموود و آنالیز انواع محصولات مرتبط با ترموود توانسته تمامی محصولات با کیفیت و با خاصیت ماندگاری بالا را در سبد محصولات خود قرار دهد که در زمینه رنگ ترموود آلمانی وارداتی برند معتبر KEIM را به مخاطبین و مشتریان خود پیشنهاد می دهد.

رنگ ترموود KEIM با خاصیت ضد قارچ و آنتی باکتریال مناسب ترین و بادوام ترین محصول در شرایط اقلیمی گوناگون می باشد که دارای 48 ماه گارانتی ماندگاری معتبر است.

رنگ ترموود کیم با تنوع و رنگبندی بسیار بالا ، نگرانی های مخاطب را برای انتخاب با هر سلیقه آسوده کرده است.

رنگ ترموود KEIM با تنوع رنگی بیش از 15 طیف رنگی دارای تکمیل ترین و کامل ترین کاتالوگ رنگ ترموود در بازار داخلی می باشد که نکته بسیار مثبتی برای استفاده از این محصول است.

 

کدخبر: 978662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟