تاریخ پخش فصل 2 سریال West World مشخص شد!

از ابتدا مشخص شده بود که فصل دوم این سریال در سال 2018 پخش خواهد شد ولی بر اساس اطلاعاتی که جدیدا منتشر شده به نظر می‌رسد که این اتفاق در فصل بهار رخ خواهد داد. بنابر صفحه‌ای در سایت Medium PR، اولین قسمت از فصل دوم Westworld در بهار 2018 پخش می‌شود.
فیلم‌برداری فصل دوم به تازگی آغاز شده است ولی «جاناتان نولان» (Jonathan Nolan) و «لیسا جوی» (Lisa Joy)، سازندگان سریال، از قبل فیلم‌نامه آن را آماده کرده بودند تا در روند فیلم‌برداری فصل دوم وقفه‌ای ایجاد نشود و همانند فصل اول، تاخیر در تاریخ پخش طرفداران را ناراحت نکند. از سوی دیگر منطقی به نظر می‌رسد که شبکه HBO تصمیم بگیرد فصل دوم سریال Westworld را در نیمه اول سال 2018 پخش کند چون این احتمال وجود دارد که فصل آخر سریال بازی تاج و تخت برای سال 2018 آماده نشود. اگر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در سال 2019 پخش شود، نیاز است تا شبکه HBO جای خالی آن را با سریالی به همان اندازه با کیفیت پر کند.
توسعه فصل دوم در خفا ادامه دارد و باید امیدوار باشیم که این فصل به سوالات ما درباره پارک پاسخ دهد. «اد هریس» (Ed Harris)، «تلولاه رایلی» (Talulah Riley) و «لوئیس هرتوم» (Louis Herthum) برای بازی در فصل دوم بازخواهند گشت ولی هنوز بازگشت شخصیت ویلیام مشخص نیست.
«جاناتان تاکر» (Jonathan Tucker) از سریال American Gods، «زهان مکلارنن» (Zahn McClarnon) از سریال Fargo و «کاتیا هربرز» (Katja Herbers) از سریال Leftovers بازیگران جدید فصل دوم سریال Westworld خواهند بود. جاناتان تاکر نقش یک فرمانده نظامی را برعهده دارد که نشان دهنده این است که قیام ربات‌ها با موانع بزرگی روبه‌ رو خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟