هشدار به راکبین موتورسیکلت های سنگین در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از توقیف یکدستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه بابایی خبر داد و گفت : این موتورسیکلت سنگین مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره آمیز  بود که با هماهنگی های صورت گرفته توسط تیم های نامحسوس و با اجرای طرح مهار متوقف گردید .

به گزارش رکنا،  سرهنگ علی همه خانی در توضیح این خبر گفت :  در رصد شبانه روزی معابر  و بزرگراهها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک  شهر تهران  و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در  مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ، در ساعت 21:45 در موقعیت بزرگراه بابایی به شرق رو به روی دانشگاه امام حسین ( ع) ، یکدستگاه موتورسیکلت سنگین  هندا 1000سی سی که  در حال تردد بصورت بسیار خطرناک بود  و امنیت تردد و ایمنی عبور را برای دیگر رانندگان مختل کرده بود ، متوقف گردید .

وی ادامه داد :  با  توجه به لایی کشی  و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز حادثه  برای راکب آن و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود  با هماهنگی بعمل آمده با تیم های تیم نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ ، توقیف این موتورسیکلت در دستور کار قرار گرفت واین موتور متوقف شد  .

 همه خانی ادامه داد : پلیس به محض رویت موتورسیکلت هایی که با لایی کشی  و ایجاد سر و صدا  نظم ترافیک را برهم زده و فاقد مجوز بوده  و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند اعمال قانون نموده و اینگونه موتورسیکلت ها را با توجه به درخواست شهروندان و خواست ایشان مبنی بر برخورد با هنجار شکنان  به پارکینگ‌ منتقل می نماید ‌ .

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند و همکاران بنده را در جریان تردد این موتورسیکلت ها قرار دهند  .

توقیف موتورسنگین

کدخبر: 761001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟