سرپرست معاونت اجتماعی استان قم روز خبرنگار را تبریک گفت

سرهنگ"محمدرضا فرح بخش"اظهار داشت: سالیانه در هفدهم مرداد که روز خبرنگار نامگذاری شده است ، اصحاب رسانه مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرند و این روز بهانه ای است برای قدر دانی و ارج نهادن به صاحبان قلم و اندیشه که وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش رکنا، وی افزود:بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام ولایی ایران اسلامی ، مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با عشق ، علاقه و اخلاق ،دوشادوش سایر نهاد های مسئول به اقتدار آفرینی و آگاهی بخشی به کشور مشغولند و از دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی،پاسداری و حراست می کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد:نگرش دقیق و عمیق خبرنگاران به رخداد ها و وقایع خبری و توجه به اولویت های جامعه و نظام با رویکرد "حفظ وفاق ، انسجام ملی و آرامش عمومی" و مهم تر از همه" امانت داری "از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.

سرهنگ محمد رضا فرح بخش  ضمن ادای احترام به شهدای این عرصه و گرامیداشت این روز ارزشمند اجتماعی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و طلایه داران عرصه خبررسانی تبریک و گفته و ابراز امیدواری کرد که همچون چون گذشته در همراهی و تعامل با پلیس در توسعه نظم و امنیت عمومی موفق و موید باشند.

کدخبر: 711004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟