دستگیری سارقان لوازم خودرو

سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت: بیست و دوم مرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در شعبه 4 دادیاری دادسرای ناحیه یک تهران با شکایت یکی از شهروندان تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده به جهت پی جویی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی، ساعت 8 شب خودرو پژو 206 خود را روبروی پارک دربند پارک کرده و در ساعت 2050 مراجعه و با شیشه شکسته درب خودرو مواجه و متوجه سرقت کیف دستی اش که حاوی 2 فقره دسته چک، ارزهای خارجی و مدارک هویتی خود بود می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله طی مکاتبات بعمل آمده حساب شاکی مسدود و پس از مدتی مشخص شد چندین فقره از چک های شاکی برگشت خورده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مشخص شد متصرفان چک ها 10 تن می باشند،  ، از دارندگان چک ها در خصوص چگونگی تحصیل چک های مسروقه تحقیق که اعلام داشتند چک را از فردی به اسم مرتضی جهت فروش گوشت قرمز دریافت کرده و از سرقتی بودن چک هیچ گونه اطلاعی نداشته اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: پس از تحقیقات بعمل آمده میدانی و کسب اطلاعات پلیسی مشخص گردید مرتضی در جنوب غربی استان تهران در یک قصابی مشغول فعالیت می باشد که دستور دستگیری متهم توسط مرجع قضائی صادر و درنهایت طی یک عملیات غافلگیرانه مرتضی دستگیر و به این یگان انتقال یافت.

سرهنگ دالوند افزود: متهم  در بازجویی های بعمل آمده ابتدا منکر هر گونه سرقت گردید لیکن پس از مواجه با ادله متقن کارآگاهان لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت، سرقت را با همدستی شخصی به اسم پرویز انجام داده و چکهای مسروقه را در قبال خرید گوشت در کشتارگاه ارائه کرده اند، متعاقب آن طی هماهنگی با مقام محترم قضائی و اخذ دستور دستگیری همدست سارق نامبرده در خیابان نیاوران شناسایی و دستگیر شد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: متهمان در ادامه تحقیقات به بیش از 15 فقره سرقت از داخل خودرو به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان اعتراف کرده اند که متهمان پس از صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند

کدخبر: 748231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟