پسربچه همدانی جوان همسایه را کشت + جزئیات حادثه

بازیگوشی پسر بچه همدانی مرد همسایه را به کشتن داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پسر خردسال با فشار دادن سوئیچ استارت خودروی نیسان سبب مرگ مرد ۴۱ ساله در شهرک الوند این شهر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: مرد ۴۱ ساله ای خودروی نیسان را داخل حیاط منزل مسکونی پارک کرده و در حال تعمیر چراغ های دنده عقب خودرو بود.

وی اضافه کرد: این راننده، خودرو را در حالت دنده عقب قرار داده و سوئیچ خودرو را نیز باز گذاشته بود و با نشستن در عقب خودرو در تلاش برای تعمیر و رفع نقص چراغ های دنده عقب خودروی نیسان بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: در این هنگام پسر همسایه وارد حیاط این منزل مسکونی شده و با توجه به باز بودن در خودرو سوار بر نیسان می شود.

وی اضافه کرد: این پسر که پدر او نیز دارای نیسان است، اقدام به بازی با فرمان خودرو کرده و سوئیچ را فشار می دهد که این کار او سبب حرکت و پرش خودرو به سمت عقب و قرار گرفتن مرد ۴۱ ساله بین سپر نیسان و در خانه می شود.

وی بیان کرد: با توجه به شدت ضربه وارد شده این مرد ۴۱ ساله که دارای ۲ فرزند خردسال نیز است دچار خونریزی داخلی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 690406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟