بازداشت 112 مازنی که برای عید مرگ می فروختند

112 عامل فروش مواد محترقه در مازندران دستگیر شدند.سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه پایان سال بیش از ۵۵۷ هزار ترقه کشف و ضبط کردند.

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه در این رابطه ۱۱۲ نفر دستگیر و ۴۸ واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه نیز پلمب شد، افزود: برای همه افراد و واحد‌های صنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

آتش افروزان مازندران راهی زندان شدند

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: ماموران انتظامی به شکل محسوس و غیرمحسوس در همه مناطق حضور دارند و هر فرد یا گروهی بخواهد به حقوق عمومی مردم تعدی کند برخورد قضایی و قانونی خواهد شد.

سردار میرزایی ادامه داد: علاوه بر برخورد قضایی با بی نظمی و معرفی افراد متخلف به دادگاه، خودرو‌های متخلف در چهارشنبه پایان سال نیز تا ۱۵ فروردین ماه برای نورزو ۱۴۰۰ توقیف خواهند شد.

او با بیان اینکه اولویت پلیس سلامت و آسایش مردم است، افزود: هرگونه تجمعی تحت هر عنوانی در چهارشنبه پایان سال ممنوع است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست، اما ازدحام و تجمعات در چهارشنبه آخر سال زمینه شیوع گسترده ویروس کرونا را فراهم می‌کند.

سردار میرزایی با بیان اینکه سهل انگاری و غفلت لحظه‌ای در چهارشنبه سوری همیشه سبب بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر شده است از والدین نیزخواست بر فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند تا شادی نوروز به کام خانواده‌ها تلخ نشود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟