حجم ویدیو: 11.37M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32

به گزارش گروه حوادث رکنا، در سومین روز نمایشگاه کتاب که در مصلی تهران برگزار شده است ماموران پلیس تهران که حال گشت زنی در میان غرفه‌ها بودند متوجه دستبرد یک جوان از غرفه کتاب فروشی شدند.

ماموران در این صحنه و در عملیاتی غافلگیرانه پسر جوان را که با کتاب سرقتی قصد فرار داشت را دستگیر کردند و این در حالی بود که 2 پسر جوان ادعای بیگناهی می کردند اما وقتی در برابر مسئول غرفه‌ای که کتاب سرقت شده قرار گرفتند مشخص شد که این 2 جوان دست به سرقت کتاب زده اند.

پسرجوان پس از دستگیری ادعا کرد همراه برادرش از شهرهای غربی کشور به تهران آمده اند و چون علاقه زیادی به کتاب داریم تصمیم به سرقت کتاب گرفتیم.

ماموران در ادامه تحقیقات فنی پی بردند که این 2 جوان برای جیب‌بری پای در نمایشگاه کتاب گذاشته‌اند تا در شلوغی جمعیت دست به جیب‌بری بزنند و برای اینکه کسی به آنها شک نکنند ابتدا دست به سرقت کتاب از غرفه‌ها زده و با در دست داشتن کتاب برای گمراه کردن طعمه هایشان و ماموران جیب بری می کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای افشای دیگر جرائم احتمالی این دزدان در اداره پلیس ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟