به گزارش گروه جنایی رکنا، در پی تماس شهروندان واعلام گزارشی درزمینه یک فقره نزاع ودرگیری خونین، بلافاصله بازپرس ویژه قتل Murder وماموران پلیس Police درمحل حادثه Incident درروستای زارین ازتوابع محمد آباد مسکون(بخش جبالبارز از توابع جیرفت) حاضر شدند. بدین گونه بود که مقام قضایی وماموران خود را دربرابریک صحنه دلخراش وپیکرهای بی جان سه مرد دیدند که با ضربات مرگبارچاقو واشیای فلزی به قتل رسیده بودند.

با دستور بازپرس ویژه قتل،تحقیقات گسترده قضایی دراین باره آغاز شد و اجساد قربانیان به پزشکی قانونی جیرفت منتقل شد. این درحالی بود که کارآگاهان پلیس درصدد کشف هویت عاملان این جنایت Crime خونین ومقتولان بودند، که هنوز ساعتی ازاین حادثه مرگبارنگذشته بود.

ماموران به سرنخ هایی ازعاملان این ماجرا رسیدند. دادستان عمومی وانقلاب و شهرستان جیرفت روز گذشته درخصوص آخرین وضعیت نزاع مرگبار شامگاه جمعه درمنطقه جبالبارز جیرفت گفت:دراین حادثه دو مرد به همراه یک تبعه افغانی به قتل رسیدند.

به گزارش خبرنگارما قاضی Judge حسین سلامی روز گذشته افزود: هم اکنون یکی ازمظنونان حادثه که تبعه افغانستان است در بازداشت به سر می بردوهمچنین قاتل The Murderer که یک جوان 27ساله افغانی است مورد شناسایی قرار گرفته و دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهم صادر شده است .این مقام قضایی تصریح کرد:تحقیقات اولیه از فرد بازداشت شده از این حکایت دارد که قاتل پس از مشاجره لفظی بر سر سفره شام با ضربات متعدد چاقو و اشیای فلزی موجود در خانه، به قتل افرادی با هویت م-ک 57ساله، الف-ک 42ساله و ر-ی50ساله تبعه افغانستان اقدام کرده است. دادستان جیرفت در پایان با اشاره به این که رسیدگی به موضوع در شعبه بازپرسی ویژه قتل در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد:قاتل بلافاصله از محل وقوع جرم Crime متواری شده که دستور قضایی برای دستگیری متهم و دیگر مظنونان حادثه صادر شده است .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیلا زن نیما بود اما از فرشاد بچه دار شد !

سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد

اعدام پریا استاد 34 ساله دانشگاه / او وقتی به هوش آمد همه چیز را باخته بود !

خواستگار شیطان صفت ریحانه را با 2 مرد به حجله اجباری برد

ناگفته های تلخ فریده از بی شرمی های پسرش

بلای هولناکی که بر سر نسرین زن چاق تهرانی در بیمارستان آمد

مرگ غم انگیز پدر بزرگ ،پسرش و نوه 10ساله اش در مشهد !

قتل تکان دهنده مینا توسط مرد 2 زنه

فیلم های غیر اخلاقی برای بی آبرو کردن یک مرد / زن دوستانش را به اتاق شوهرش فرستاد

نقشه شوم دختر جوان در سفر با مدیرعامل شرکت به دوبی / عکس های غیر اخلاقی رییس را به دادگاه کشاند !

اینترنتی برای یک شب عقد نادر شدم و به خانه اش رفتم !

سوسن برای یک شب عقد موقت می شد / نمی دانم بچه ام از کدام مرد است

کرم خاکی در دهان پیرزن مرده چه می کرد!؟ /اتفاق عجیبی که در بهشت زهرای تهران رخ داد!

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

 

کدخبر: 412600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟