پشت پرده دعوت از نکونام به کمیته انضباطی چیست؟ / خبر 18 روز پیش رسانه ای شد! / اختصاصی رکنا

به گزارش رکنا، استقلال روز گذشته با شکست 2 بر صفر برابر مس رفسنجان از جام حذفی کنار رفت اما باشگاه استقلال بلافاصله بعد از این اتفاق با انتشار بیانیه ای حمایتش از سرمربی و بازیکنان را اعلام کرد.

با این حال ساعاتی بعد از پایان بازی افراد نزدیک به جواد نکونام  احضار سرمربی آبی ها به کمیته انضباطی باشگاه را رسانه ای کردند، در حالی که به شکلی عجیب تاریخ آن پاک شده بود.

حالا پیگیری خبرنگار رکنا نشان می دهد که دعوت از سرمربی استقلال به کمیته انضباطی باشگاه به فردای بازی با صنعت نفت برمی گردد، جایی که جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی گفته بود: « یک عده بی سر و پا در مورد من صحبت می کنند.»

در این حکم از نکونام خواسته شده بود که ظرف مدتی دفاعیات خودش را به کمیته انضباطی باشگاه استقلال بدهد اما سرمربی استقلال هرگز پاسخی به دعوت این کمیته نداد و مدیران باشگاه هم به خاطر شرایط حساس تیم این موضوع را پیگیری نکردند.

حالا شکست برابر مس و حذف از جام حذفی دستمایه ای شد تا این نامه رسانه ای شود تا اینطور به ذهن برسد مدیران باشگاه می خواستند تمرکز نکونام را به هم بزنند در حالی که این نامه 18 روز پیش در اختیار جواد نکونام قرار گرفته بود.

نکونام 3 بازی است که در نشست های خبری شرکت نمی کند اما در همین مدت هم از هیچ تلاشی برای تحت فشار گذاشتن مدیران باشگاه دریغ نکرده است، مثل اقدام شب گذشته اطرافیانش تا ذهن ها را از حذف آبی ها از جام حذفی و مشکلات فنی این تیم منحرف کنند.

کدخبر: 977600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟