گل‌محمدی: امیدوارم بحث‌های فنی در دربی فردا بیشتر مطرح شود/ واکنش یحیی به احتمال تنش میان نیمکت دو تیم + فیلم

به گزارش رکنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال که دربی ۱۰۲ پایتخت است، اظهار داشت: دربی است و همیشه حساس بوده. قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم جا دارد یادی کنیم از پیشکسوتانی که در دوران مختلف خاطرات خوبی برای هواداران دو تیم ساختند و رکورداران شهرآورد بودند. برای همه آنها آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

وی ادامه  داد: این بازی برای هر دو تیم حساس است و یکی از شهرآوردهای  مهم جهان. خوشحالیم که در این شهرآورد شرکت می‌کنیم. تیمی که بتواند در این بازی‌های حساس تمرکز و آمادگی بدنی خوبی داشته باشد می‌تواند برنده بازی باشد. در دربی باید فرصت‌طلب باشید و از فرصت‌ها خوب استفاده کنید. با توجه به اینکه هر دو تیم بازیکنان خوب و فنی دارند، امیدوارم شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم و اینکه بازی به سمتی برود که بحث‌های فنی در آن بیشتر مطرح شود و بازی جذابی برای هوادارانی باشد که در این هوای آلوده به ورزشگاه می‌آیند و بازی را می‌بینند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: جا دارد یک خواهشی هم کنیم از همه مسئولانی که دست‌اندرکار هستند برای هوای پاک تهران؛ این شرایط واقعاً سخت است. من صبح دخترم را به مدرسه رساندم و از او خجالت کشیدم. امیدوارم به فکر باشیم، هوا برای تنفس خوب نیست. همه ارگان‌هایی که ذی‌ربط هستند، این صحبت‌ها را می‌کنم تا شاید بازتاب داشته باشد و به گوش مسئولان برسد و یک فکری کنند. به هر حال امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه لذت ببرند، چه کسانی که ورزشگاه می‌آیند و چه کسانی که از خانه بازی را می‌بینند.

«هواداران پرسپولیس نگران شلوغی نیمکت استقلال هستند و معتقدند گل‌محمدی انسان آرامی است و شاید شلوغی نیمکت حریف باعث به‌هم خوردن تمرکز شما شود»، گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع خطاب از سوی یکی از خبرنگاران گفت: من مطمئنم فردا اتفاق خاصی کنار زمین نمی‌افتد. ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم و دوست دارم بیشتر به مسائل فنی و داخل تیمم بپردازیم. با توجه به اینکه استادیوم پُر است و صدا به صدا نمی‌رسد، فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد و همانطور که گفتم امیدوارم همه چیز به سمتی برود که شاهد یک بازی فنی باشیم.

گل‌محمدی در مورد حاشیه‌های آخرین دربی دو تیم و دست ندادن بازیکنان با یکدیگر و اینکه نیمکت پرسپولیس و استقلال هم رابطه چندان خوبی با هم ندارند و آیا این موضوع روی دربی تأثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: بازی شرایط خاص خودش را دارد. در آن بازی تصمیم گرفتند با ما دست ندهند، اما ما برای بزرگ‌ترها و استقلال احترام قائلیم. استقلال یک تیم ریشه‌دار و قابل احترام برای من است. همیشه بازی من جلو استقلال جذاب بوده است. چیزی که در نهایت می‌ماند همین احترام‌ها و نگه داشتن حرمت یکدیگر است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال برگزاری این بازی با سیستم کمک داور ویدئویی، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. شاید حساسیت‌ها نسبت به داوری زیاد باشد. چه بهتر که بازی فردا با VAR باشد و پیش درآمدی باشد برای اینکه این تکنولوژی وارد ایران شود. از این مساله استقبال می‌کنیم.

کدخبر: 954767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟