درستکار: رقابت یزدانی و تیلور را اینقدر بزرگ نکنید! / نه ما و نه حسن ناامید نیستیم + فیلم

به گزارش رکنا، نشست خبری پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور تیم های کشتی ایران در رقابت های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد و بازی های آسیایی در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی، برگزار شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره اینکه سورپرایز او در دیدار یزدانی مقابل دیوید تیلور چه بود که از سوی دبیر قبل از مسابقات جهانی اعلام شد، گفت: مسائل روحی روانی در این کشتی خیلی مهم است. من خیلی نمی‌توانم ریز درباره آنالیز این کشتی صحبت کنم چون محرمانه است و این دو با هم رقابت دارند. حسن در ۲ دقیقه اول حاکم تشک بود. اول ۴ پوئن به حسن دادند و ۵ بر یک جلو افتاد اما وقتی برگرداندند به لحاظ روحی روانی کشتی حساس‌تر می شود. حسن یزدانی بخاطر ضرب دیدگی کتفش که مزمن بود خیلی از کارهای تاکتیکی را نتوانست انجام دهد. نه ما و نه حسن ناامید نیستیم. امیدوارم در المپیک نتیجه خوبی حاصل شود.

درستکار درباره برنامه های کادر فنی درخصوص کامران قاسمپور گفت: درباره وزن تصمیم گیرنده اصلی خود کشتی گیر است اما دو سه روز پیش جلسه‌ای داشتیم و او ۹۵ تا ۹۶ کیلو وزن دارد و حضور او در وزن ۹۷ کیلوگرم قطعی است.

وی همچنین درباره پرداختن بیش از حد به مبارزه تیلور و یزدانی خاطرنشان کرد: کاملا موافقم. انقدر این بار سنگین شده که روی تیم ملی هم تاثیر می گذارد. هم پارسال و هم امسال او روز اول کشتی گرفت و در المپیک هم به همین شکل است. باخت او روی کل تیم تاثیر می‌گذارد. حسن یزدانی سردار تیم ماست اما همه تیم ملی حسن یزدانی نیست. مربی سازنده زارع، قاسمپور و امامی هم می توانند بگویند آن ها با من راحت تر هستند. باید جوری برنامه ریزی کنیم فشار این حساسیت روی او و تیم کمتر شود.

کدخبر: 939049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟