مردم عاشق رونالدو هستند، سرزنش‌شان نکنید

به گزارش رکنا، در شرایطی که همه ایران خود را برای دیدن بازی پرسپولیس و النصر آماده می‌کنند، محمود فکری ، سرمربی هوادار شاگردانش را آماده مصاف روز چهارشنبه با تراکتور تبریز کرده است.

او البته در بخشی از کنفرانس خود نظر جالبی در خصوص حضور کریس رونالدو در ایران ارائه کرد.

فکری راجع به این موضوع گفت: بحث آمدن کریس رونالدو و بازیکنان بزرگ در فوتبال آسیا است. این‌ها هزینه نیست بلکه چندین برابر صدها میلیون دلاری که هزینه می‌کنند درآمدزایی دارند. ما هم باید راه درآمدزایی را یاد بگیریم و برنامه ریزی را تا انتظارات از فوتبال و ورزش مان برآورده شود. تا هواداران و ببیندگان ورزش و فوتبال از آن لذت ببرند. امیدوارم یواش یواش و گام به گام هم به سمت حرفه ای شدن قدم برداریم. سال بعد این قانون سقف بودجه را برمی دارند چون قانون  درستی نیست.

او در مورد استقبال عجیب و غریب و تصاویر باورنکردنی در بدو ورود رونالدو در تهران گفت: حضور بازیکن بزرگی مثل رونالدو که سال‌هاست حداقل 15 سال است که از هنر رونالدو لذت می‌بریم و در تلویزیون او را می‌بینیم و کیف می‌کنیم و همه مردم جهان از این هنر لذت می‌برند. از اینکه به کشورمان آمده و با پرسپولیس بازی دارند جای خوشحالی است و تعدادی از مردم او را از نزدیک دیده اند و شاید این وضعیت در همه کشورها رقم نخورد. امیدوارم اینقدر حرفه ای کار کنیم و از فوتبال مان در آمدزایی کنیم که بتوانیم چنین بازیکنانی را به تیم‌های‌مان بیاوریم.

سرمربی هوادار اضافه کرد: مردم به شکل و شمایل نگاه نمی‌کنند و اینکه  ازکجا بالا می روند! مردم می دانند که این روزها تکرار نمی‌شود و به هر شکلی هست به دنبال معشوق‌شان هستند  نمی‌شود از مردم ایراد بگیریم ایراد را باید از خودمان بگیریم. که فضایی به وجود بیاوریم تا بازیکنان بزرگ را به کشورمان بیاوریم و هر روز وقتی در تمرین تیم شان هستند نظمی در تمرین به وجود بیاوریم تا مردم بتوانند هفتگی بازیکنان محبوب را ببیند و امیدوارم امشب بازی خوبی شود و نماینده کشورمان برنده شود.

کدخبر: 930076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟