یک دست برای شکست استقلال کافی بود!/ سپاهان برنده بازی بزرگ + فیلم

به گزارش رکنا، سپاهان و استقلال در حساس‌ترین دیدار هفته سوم بیست‌وسومین دوره لیگ برتر از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند. قضاوت این بازی را کوپال ناظمی با کمک‌های فرهاد مروجی و حسن انتظاری برعهده داشتند. ضمن اینکه حدود 50 هزار هوادار از این دیدار استقبال کردند.

سپاهان در شرایطی که دو بازی گذشته خود را با پیروزی مقابل تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن به پایان رسانده، به دنبال سومین برد خود در خانه بود تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

در سمت مقابل استقلال نیز که با حاشیه‌ها و چالش‌های فراوانی روبه‌روست با ۶ امتیاز به دیار زاینده‌رود سفر کرد تا یک کار بزرگ را انجام دهد.

دقایق حساس

دقیقه ۱۰: حمدجواد حسین نژاد از پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای ایجاد خطر بر روی دروازه سید حسین حسینی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: ضربه کاشته سپاهان توسط رضا اسدی زده شد اما شوت محکم این بازیکن به راحتی در دستان سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۲۰: صالح حردانی با سرعت و تکنیک بالای خود میلاد زکی‌پور را از پیش رو برداشت اما توسط این بازیکن سرنگون شد، در حالی که استقلالی‌ها اعتقاد به خطا داشتند، کوپال ناظمی دستور به ادامه بازی داد تا نیمکت آبی‌ها اعتراضات تندی به این تصمیم داور داشته باشند.

دقیقه ۴۲: پاس زبیر نیک نفس با اشتباه عجیب نیلسون جونیور همراه شد تا توپ در بهترین موقعیت نصیب کوین یامگا شود. دانشگر در حالی که قصد دفع توپ را داشت ناکام ماند تا بازیکن استقلال فرصت ایده‌آلی را برای گلزنی به دست آورد اما واکنش به موقع پیام نیازمند دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

دقیقه ۲+۴۵: سپاهان در جناح چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد. سانتر رامین رضاییان با اشتباه مهلک مدافع استقلال همراه شد. ایمان سلیمی در حالی که با دستان باز برای دفع توپ به هوا پریده بود خطای هند انجام داد تا کوپال ناظمی نقطه پنالتی را نشان دهد. رضا اسدی پشت توپ ایستاد، ضربه اول را حسین حسینی به خوبی دفع کرد اما در برگشت این بازیکن توپ را به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر زرد پوشان اصفهانی به پایان برسد.

دقیقه 52: ارسلان مطهری با فرار تند و تیز پشت خط دفاعی سپاهان صاحب توپ و وارد محوطه حریف شد اما ضربه او از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 58: آکروباتیک مغانلو در محوطه جریمه استقلال پس از برخورد به سلیمی به راحتی در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه 60: ارسال کرنر روی دروازه سپاهان پیش از رسیدن مرادمند، با مشت نیازمند دوباره تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 65: ارسلان مطهری پا به توپ وارد محوطه سپاهان شد اما تعلل او در حالیکه یامگا را روی دست چپ داشت و می‌توانست همی تیم خودش را در موقعیت عالی گلزنی قرار بدهد باعث شد این موقعیت از دست برود.

دقیقه 68: ارسال خوب و دقیق روی محوطه جریمه سپاهان تنها نیاز به یک ضربه از مطهری داشت اما تعلل او باعث شد تا مدافعین حریف توپ را به کرنر بفرستند. در ادامه ضربه سر مرادمند روی توپ ارسالی، از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 70: ارسال رامین رضاییان از روی نقطه کرنر با ضربه سر خطرناک اسدی همراه شد اما توپ با برخورد به یکی دیگر از بازیکنان سپاهان راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

دقیقه 87: ضربه مهرداد محمدی در محوطه جریمه سپاهان را نیازمند به راحتی جمع کرد.

دقیقه 5+90: شوت محکم چشمی از پشت محوطه  جریمه سپاهان پس از برخورد به بازیکنان حریف راهی به دروازه نیازمند پیدا نکرد.

دقیقه 6+90 : ضربه سر بازیکن استقلال در محوطه جریمه سپاهان را نیازمند به آغوش کشید.

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب ابتدایی استقلال:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و کوین یامگا

کدخبر: 922308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟