سوت پایان بازی استقلال و داماش قبل از دقیقه 90/ تنش کنار خط به دلیل خشونت درون زمین + عکس و فیلم

به گزارش رکنا، استقلالی‌ها طبق روال همیشگی که یک روز بعد از بازی رسمی، مسابقه‌ای را با حضور بازیکنان ذخیره مقابل یک حریف تدارکاتی برگزار می کنند، دیروز هم چنین برنامه ای داشتند و به مصاف تیم دسته یکی داماش گیلان رفتند. بازیکنان اصلی نیز صبح همین روز به ریکاوری پرداختند و به استخر رفتند تا برای هفته سوم و بازی مقابل سپاهان آماده شوند.

بازی تا دقیقه 55 بدون گل بود و در ادامه داماشی ها با سرمربیگری سیامک فراهانی موفق شدند دو بار دروازه آبی ها را باز کنند. مجتبی بیژن گل نخست را به ثمر رساند و سیامک علیزاده از روی نقطه پنالتی برای دومین بار دروازه استقلال را گشود.

این دیدار پشت درهای بسته برگزار شد و در شرایطی که جز نتیجه بازی، اطلاعات بیشتری توسط رسانه های رسمی دو باشگاه منتشر نشد، امروز ورزش سه خبری روی خروجی خود قرار داد و نوشت:«دیدار دوستانه ذخیره‌های استقلال و داماش گیلان با جنجال به پایان رسید. این مسابقه به دلیل خشونت و اتفاقات داخل زمین نیمه کاره باقی ماند.»

بنابر این گزارش، فعل و انفعالات شدید داخل زمین بین بازیکنان، مالک باشگاه داماش و کادرفنی استقلال رخ داده و در نهایت منجر به پایان این بازی پیش از نود دقیقه شده است!

چند تصویر که از این مسابقه وجود دارد نشان می‌دهد فضای تنش آمیزی در دقایقی از این مسابقه دوستانه شکل گرفته و در نهایت این دیدار در دقیقه ۸۸ به پایان رسیده تا تنش‌ها منجر به آسیب دیدگی خاصی نشود.

درگیری در بازی استقلال و داماش

کدخبر: 920625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟