۸ کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی/ فردا زورآزمایی علیرضا دبیر و عباس جدیدی!

به گزارش رکنا، قرار است انتخابات ریاست فدراسیون کشتی صبح فردا (پنج شنبه) ساعت ۱۰ صبح با حضور ۸ کاندیدای نهایی در آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

علیرضا دبیر ، حمید بنی‌تمیم، عباس جدیدی، جمشید خیرآبادی، مصطفی میرزایی، عبدالله عزیزی، حمید سیفی و حمید یاری ۸ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی هستند که برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.

پیش از این، از جمع 15 نفر ثبت‌نامی، صلاحیت مدیریتی‌ 9 نفر از سوی کمیته تطبیق برای شرکت در انتخابات تأیید شد و در ادامه نیز فدراسیون اعلام کرد که مراجع ذیصلاح صلاحیت 6 نفر را برای شرکت در انتخابات تایید کرده است.

علیرضا دبیر، جمشید خیرآبادی، حمید بنی‌تمیم، حمید یاری، حمید سیفی و مصطفی میرزایی این 6 نفر بودند و عنوان شد که عباس جدیدی و عبدالله عزیزی هم به زودی مجوز شرکت در انتخابات را دریافت خواهند کرد که امروز ایسنا به نقل از یکی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان، خبر داد که این اتفاق افتاده و انتخابات با حضور 8 کاندیدا برگزار خواهد شد.

بنابراین عباس جدیدی و علیرضا دبیر قهرمانان سابق کشتی ایران و جهان که سال ها پیش در شورای شهر جنجال ساز شدند و درگیری فیزیکی داشتند( البته مراسم آشتی کنان آنها چند روز بعد در منزل یکی از دوستان مشترک برگزار شد)، حالا برای تصاحب صندلی ریاست یکی از مهم ترین فدراسیون های ورزشی کشور، با هم رقابت خواهند کرد.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز به تسنیم گفت: فردا (پنجشنبه) ساعت 10 صبح مجمع انتخاباتی در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و دعوتنامه برای اعضای مجمع ارسال شده است.مجمع کشتی 45 عضو دارد که اکنون 4 هیئت ما با سرپرست اداره می‌شود.

گفتنی است با توجه به اینکه استان‌های ایلام، چهارمحال وبختیاری، قم و همدان با سرپرست اداره می‌شوند، مجمع انتخاباتی کشتی 41 عضو رأی‌دهنده خواهد داشت.

کدخبر: 908753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟