گل محمدی: از دیدن آزادی خجالت زده می شوم/از 20 سال قبل در زمینه امکانات در حال پس‌رفت هستیم

گل محمدی - سرمربی تیم پرسپولیس بعد از برد امروز مقابل استقلال در مورد فضای استادیوم آزادی چنین گفت:یکی از بخش‌های مهم و حیاتی برای جامعه  ورزش است. فوتبال هم هواداران زیادی دارد. خیلی خوب است که مسئولان و تصمیم‌گیران در این بخش یک استادیوم درست کنند. اکنون موقع‌اش است. اگر اکنون ورزشگاه نسازیم، چه زمانی باید برای پرسپولیس، استقلال و تیم ملی استادیوم بسازیم؟ باید یک همت و اراده وجود داشته باشد. اینکه بخواهیم به استادیوم 50 سال قبل بیاییم و به هر جایش نگاه کنیم یک سوراخ و مشکل ببینیم خوب نیست. وقتی از تونل ورزشگاه آزادی رد می‌شوید حس می‌کنید تونل وحشت است!

او ادامه داد: باید نسبت به آینده ورزش و فوتبال ایران با تعهد بیشتری نگاه کنیم. این آبرو و حیثیت فوتبال ایران است. برای حفظ آبروی ایران، ورزش و فوتبال باید دست به کار خیلی بزرگ بزنیم و تصمیم‌گیری خوبی داشته باشیم تا تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال و تیم ملی استادیوم مجهز و خوبی داشته باشند. باید آبرومندانه جلو رفت.

آدم از دیدن آزادی خجالت‌زده می‌شود

سرمربی پرسپولیس با اشاره به کمبود امکانات در فوتبال ایران گفت: وقتی برای برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به کشورهای حوزه خلیج فارس یا کشورهای شرق آسیا می‌رویم، و امکانات را می‌بینیم، فقط به در و دیوار نگاه می‌کنیم!  برای کشور ما زشت است. من، خودم واقعا خجالت می‌کشم وقتی تیم‌های خارجی به آزادی می‌آیند و این ورزشگاه را در این وضعیت می‌بینند. من یک ایرانی هستم و به من برمی‌خورد. آدم خجالت‌زده می‌شود. امیدوارم مسئولان فکری اساسی داشته باشند. هوادار برای فوتبال و ورزش کشور ما سرمایه خیلی بزرگی است. باید از سرمایه‌های خود خوب استفاده کنیم و باید به مسیری برویم که به سمت پیشرفت باشد. از 20 یا 30 سال قبل  نگاه کنیم زمینه امکانات در حال پس‌رفت هستیم. خیلی ضعیف شده‌ایم و در سخت‌افزارها مشکل داریم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و تصمیمی گرفته شود تا از آبروی کشور دفاع و محافظت کنیم. این یک اصل است و باید همه مسئولان باید به این اصل فکر کنند.

 

کدخبر: 886998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟