جام جهانی 2022 قطر / دروازه بان های اول و دوم تیم ملی قطعی شدند

به گزارش رکنا، تیم ملی ایران که به عنوان یکی از معدود تیم های حاضر در بازی های جام جهانی تعداد 4 دروازه بان با خود به قطر برد، در نهایت گلرهای اول و دوم خود را شناخت.

هر چند این موضوع رسما عنوان نشده است اما می توان از کدهای داده شده توسط سرمربی تیم ملی به نتیجه رسید که کدام یک از دروازه بان های حاضر در قطر به عنوان نفر اول پا به میدان خواهد گذاشت و آن نفر هم غیر از علیرضا بیرانوند نمی تواند باشد.

1-6

کارلوس کی روش در دیدار تدارکاتی برابر اروگوئه این دروازه بان را از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان فرستاد اما در دقیقه 63 جای او را با امیر عابدزاده تغییر داد.

او در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سنگال، حسینی را به عنوان دروازه بان اول تیم ملی به زمین فرستاد و حسینی نیز 90 دقیقه از دروازه خود حراست کرد.

برای سومین دیدار تدارکاتی تیم برابر تیم ملی نیکاراگوئه باز هم مرد پرتغالی تیم ملی ایران از علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی استفاده کرد و باز هم در همان دقیقه عجیب 63 دست به تعویض او برد و حسین حسینی را به میدان فرستاد.

برای دیدار پشت درهای بسته تیم ملی برابر تونس نیز علیرضا بیرانوند پیشاپیش بازیکنان به میدان رفت و تا دقیقه شصتم از دروازه ایران محافظت کرد و سپس جای خود را به حسینی داد.

01334907

به این ترتیب علیرضا بیرانوند در سه دیدار و 180 دقیقه به میدان رفت و دروازه خود را در همه این دقایق بسته نگه داشت.

سیدحسین حسینی در سه دیدار و 150 دقیقه در میدان حضور داشت که البته در این دقایق او سه بار دروازه خود را باز شده دید.

امیر عابدزاده نیز آخرین دروازه بان تیم ملی است که در دیدارهای اخیر به میدان رفت. او از دقیقه شصتم اولین بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل اروگوئه به میدان رفت و دروازه خود را نیز بسته نگه داشت.

با این حساب، طلق آمار ارائه شده از گلرهای فعلی، می توان به تصمیم قاطع کارلوس کی روش درباره دروازه بان های تیم ملی رسید و به این ترتیب بیراه نیست اگر بخواهیم علیرضا بیرانوند را دروازه بان اول تیم ملی و سیدحسین حسینی را نیز به عنوان رزرو او روی نیمکت ذخیره ها بدانیم.

کدخبر: 844143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟