کاپیتان اسبق تراکتور: بردیف مربی بزرگی است/ نیم نگاهی به قهرمانی داریم

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص شرایط تیم تراکتور اظهار داشت: خداراشکر تراکتور امسال بازیکنای داخلی و خارجی با کیفیتی به خدمت گرفته  و شرایط تیم نسبت به سال گذشته بهتر شده که بازی به بازی به هماهنگی بیشتری می‌رسند . امیدوارم پای هواداران به ورزشگاه‌ها باز شود چرا که تراکتور هواداران پرشوری دارد و با وجود آنها حتی می‌تواند  نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشد، هر چند این کار بسیار سخت است اما این تراکتور قطعا  می‌تواند کسب سهمیه کند.

وی در مورد شکست تیمش مقابل سپاهان افزود: تراکتور در دیدار با سپاهان مستحق باخت نبود حتی با وجود 10 نفر شدن خوب بازی کرد و می‌توانست حداقل یک امتیاز از اصفهان با خود به تبریز ببرد. قربان بردیف مربی بزرگ و بادانشی است و باید به وی زمان بدهیم تا افکار خود را در تیم پیاده کند.

پیشکسوت تراکتور در مورد بازی خانگی با ملوان بیان کرد: ملوان تیم قدیمی و با ریشه‌ای است و احترام زیادی برای این تیم قائل هستم اما تراکتور محکوم به برد در این دیدار خانگی است .

اسدی در پایان خاطر نشان کرد: تراکتور برای حضور در جمع بالانشینان لیگ در انتهای فصل باید حداکثر امتیازات در دیدارهای خانگی را کسب کند و امیدوارم رفته رفته شرایط تیم بهتر شود.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 835995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟