کارشناس فوتبال: کیفیت لیگ هر دوره بدتر می‌شود/ تا ابد نمی‌شود دفاع کرد

حسین عبدی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص کیفیت لیگ برتر گقت: رقابت‌های لیگ بی کیفیت است و برخی از بازی‌ها را می‌توان از قبل هم پیش بینی کرد که چند گل رد و بدل می‌شود. دلایل زیادی را برای این اتفاق می‌توان بیان کرد که شاید ساعت‌ها وقت بگیرد.

وی افزود: وقتی خیلی از تیم‌ها از دفاع اتوبوسی استفاده می‌کنند باید سرمربی هنر خود را نشان دهد تا این دفاع را باز کند. دفاع کردن خودش یک هنر است و البته نمی‌توان تا آخر عمر دفاع کرد و ما می‌تونیم آن را بازکنیم و اگر برخی از سرمربیان توان این کار را ندارند دیگر به ضعف آن‌ها باز می‌گردد. درکل کیفیت لیگ برتر هر دوره نسبت به قبل کاهش پیدا می‌کند.

سرمربی تیم نوجوانان درباره وضعیت تیم خود تصریح کرد: همانظور که می‌دانید در کل بازی‌های انجام شده به غیر از یک بازی مقابل تیم زیر 18 سال ژاپن، پیروز بودیم و 36 گل زدیم و تنها 6 گل دریافت کردیم و این نشان از قدرت تیم ما دارد که با اقتدار به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردیم. در اردوی جدید که از 10 آبان شروع خواهد شد از 30 بازیکن دعوت کردیم که 6 تای آن جدید است و درهای تیم ملی بر روی کسی بسته نیست.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است با هماهنگی فدراسیون تا آغاز مرحله نهایی که 6 ماه دیگر است، هرماه یک اردوی خارجی داشته باشیم که برای شناخت نقاط قوت و ضعف تیم بسیار مفید است.

انتهای پیام/

کدخبر: 835587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟