پاشازاده: خاطرات خوبی برایم زنده شد/ تیم ملی مقابل سنگال انتحاری بازی کرد

مهدی پاشازاده بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی به رکنا گفت: اول اینکه با دیدن ورزشگاه محل بازی ایران و سنگال یاد دوران فعالیتم در باشگاه آدمیراواکر اتریش افتادم که زمانی به عنوان بازیکن و مربی آنجا بودم. در ادامه بازی تیم ملی مقابل سنگال یک بازی خوبی برای ما بود، با وجود اینکه در نیمه اول تدافعی و به دنبال اداره بازی بود ولی در نیمه دوم و به ویژه بعد از دریافت گل تهاجم اصولی در دستور کار قرار گرفت و ما شاید عیار اصلی فوتبال ما در 15 دقیقه آخر بازی روشن شد.

وی ادامه داد: باید تفکرات کی روش در این بازی را به 2 قسمت تقسیم کنیم. یکی در نیمه اول که ساختار دفاعی را مثل همیشه دنبال کرد و یکی هم در نیمه دوم که کمی سوار بازی شدیم و خیلی هم خوب بودیم.تیم ما در نیمه نخست به دنبال خسته کردن حریف بود که خود این سیستم می‌تواند در جام‌جهانی هم استفاده شود. کی روش چاره‌ای ندارد برای این نوع بازی چون در جام‌جهانی باید مقابل تیم تمام تهاجمی انگلستان و آمریکا بازی کند. در این بازی دفاع راست ما و مشخصأ صادق محرمی بسیار بد بازی کرد و در خط دفاع هم پورعلی گنجی با توجه به اینکه از شرایط بازی دور بوده و مصدوم هم بوده تقریبا در حالت خوب نبود.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران افزود: حاج صفی و سید حسین حسینی از خوب‌های ایران در این بازی بودند و در خط حمله هم مهاجمان در این 2 بازی نشان دادند که تیم ما می‌تواند در جام جهانی در این خط در زمره بهترین‌های گروهمان باشد. بچه ها با این 2 بازی از نظر روحی هم بالا رفته و در جام‌جهانی می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ خودی نشان دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 828976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟