پیشکسوت فوتبال ایران: برد مقابل اروگوئه مهم نیست اما روحیه‌بخش است!

رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص بازی تیم ملی مقابل اروگوئه به خبرنگار رکنا گفت: برد مقابل اروگوئه نتیجه خوبی است و همه این نتیجه را از محصول کی روش می‌دانند، ولی من معتقدم نباید برد را به پای کادر فنی نوشت. البته که کارنظم خوبی داشت ولی اکثر بچه‌های ما لژیونر هستند و می‌دانند چه باید کنند. شما ببینید مهدی طارمی نیمه دوم آمد و کار را تمام کرد و حتی اگر تیم ایران بازی را هم می‌باخت نباید نتیجه را به پای سرمربی می‌نوشتیم.

وی ادامه داد: اینکه در نیمه اول برخی از بازیکنان بازی نکردند مرتبط به اخلاق خاص کی روش است و برخی از بازیکنان را که اسکوچیچ حتی خط زده بود به تیم ملی دعوت کرد و در بازی مقابل اروگوئه هرکدام آماده بودند به میدان آمده و نتیجه را برای ما رقم زدند. ضمن اینکه اصلا نتیجه در بازی دوستانه مهم نیست و فوتبال بالا و پایین دارد و فقط باید به جام جهانی فکر کنیم. ما 2 دوره با کی روش در جام جهانی بودیم و از گروه موفق به صعود نشده‌ایم و این نشان می‌دهد بازی دوستانه و اصلی بسیار با هم متفاوت است.

رحیم یوسفی افزود: تیم ما یک رهبر احتیاج داشت که فکر می‌کنم با حضور کی روش این شرایط ایجاد شده است و برد در این بازی‌های دوستانه به خصوص مقابل تیم مثل اروگوئه از لحاظ روحی هم برای ما بسیار مهم بوده و می‌تواند بچه‌ها را برای بازی مقابل انگلیس و ولز آماده کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 828330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟