اظهارات جنجالی مدیرعامل ذوب‌ آهن درباره VAR، تاخیر مسابقات لیگ برتر و دورزدن اسدبیگی توسط پرسپولیس

علی احسانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه نتایج تیم ذوب‌آهن را در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال چطور دیده است، اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما در 6 هفته سپری شده از لیگ برتر باختی متحمل نشده و همین امر باعث شده تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشند، هر چند تساوی‌های مداوم اتفاق خیلی خوبی برای ما محسوب نمی‌شود و چندان برای خود باشگاه راضی‌کننده نیست. در خط حمله با توجه به مصدومیت سعیدباقرپسند مجبور شدیم بار دیگر دارکو بیدوف را به تیم برگردانیم. امیدوارم با حضور این بازیکن مشکلاتی که در خط حمله داشتیم برطرف شود. انشاالله در ادامه فصل خود بچه‌ها برای کسب رتبه‌های بالایی جدول تلاش بهتری داشته باشند تا به جایگاه واقعی خودمان برسیم.

وی در مورد اینکه آیا تا الان از عملکرد تارتار راضی هستند یا خیر، گفت: تارتار جزو مربیان خیلی خوب و فنی لیگ محسوب می‌شود و حدود 2 سال است با باشگاه ما همکاری دارد و در این مدتی که به عنوان سرمربی در تیم ما حضور دارد از عملکرد او خیلی راضی هستیم. بالاخره با استراتژی که ما طراحی و پیش‌بینی کرده بودیم او جذب باشگاه ما شد. هدف اصلی ما بحث تیم‌سازی بوده و بالاخره تارتار در این سالیان اخیر نشان داده یک مربی تیم‌ساز است. انشاالله بتوانیم از تجربیات و مباحث فنی او بهترین استفاده را ببریم تا بتوانیم یک تیم خیلی خوب برای سالیان آینده تشکیل دهیم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به تعطیلی لیگ برتر به دلیل بازی‌های تیم ملی بیان کرد: به نظرم خیلی خوب نیست تا لیگ با تعطیلی و وقفه مواجه شود زیرا تیم‌ها در این 6 هفته ابتدایی دنبال ارزیابی و شناخت بهتر از تیم خودشان بودند و در کنار آن نیز بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند، در شرایط بازی قرار بگیرند زیرا بدن بازیکنان تازه از فشار بدنسازی خارج شده بود. به نظرم از هفته هفتم تازه می‌شد کیفیت لیگ و کیفیت بازیکنان بهتر از هفته‌های ابتدایی شود. اما این تعطیلی‌ها از نظر کیفیت باعث می‌شود یک روند منفی در روند صعودی تیم‌ها ایجاد کند. امیدوارم برنامه‌ریزی صورت گیرد تا این تعطیلی‌ها خیلی زیاد نشود و تیم‌ها با شرایط بهتری در لیگ حضور پیدا کنند تا هم سطح مسابقات پیشرفت کند و هم تیم‌ها برنامه‌ریزی‌های خودشان را به شکل بهتری پیش ببرند.

احسانی در مورد اینکه سیاست این باشگاه برای لیگ بیست و دوم کسب چه جایگاهی است، خاطرنشان کرد: سیاست ما در لیگ بیست و دوم این است که بتوانیم حداقل جایگاهی که در لیگ فصل گذشته داشتیم را در این فصل ارتقا دهیم. دیدگاه ما البته این است تا به این رتبه‌ای که اکنون هستیم اکتفا نکنیم و به دنبال جایگاه بهتری باشیم. اگر بحث مشکلات مصدومیت‌ها و همچنین بحث اسدبیگی پیش نمی‌آمد فکر می‌کردم می‌توانستیم جزو تیم‌های سهمیه بگیر برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باشیم. 

وی با اشاره به اینکه باید سیستم کمک داور ویدئویی وارد ایران شود، گفت: تا وقتی که سیستم کمک داور ویدئویی وارد ایران نشود همین مشکلات پا بر جا خواهد بود و نمی‌توانیم شاهد کاهش اعتراضات باشیم. قطعأ یکی از سیاست‌هایی که باید فدراسیون اتخاذ کند و در آن تصمیمات مهم بگیرد این باشد که هر چه زودتر سیستم کمک داور ویدئویی در ایران ورود پیدا کند. با بودن این سیستم می‌توان امیدوار بود خیلی از مشکلاتی که الان در بحث داوری وجود دارد دیگر شاهد نباشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 825025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟