امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون جهانی تکواندو و فدراسیون ایران

به گزارش رکنا، به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشورمان که به دعوت رییس فدراسیون جهانی تکواندو برای امضای تفاهم نامه بشر دوستانه راهی فرانسه شده است، عصر جمعه در حاشیه روز نخست رقابت‌های گرندپری، با مسئولان فدراسیون جهانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که «چو» رییس فدراسیون جهانی نیز حضور داشت، در خصوص راه‌اندازی کمپ بین‌المللی پناهجویان در ایران بحث و تبادل نظر شد و در نهایت تفاهمنامه همکاری در همین خصوص به امضا هادی ساعی و رییس فدراسیون جهانی رسید.

شایان ذکر است در جریان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی جلسه با حضور رییس فدراسیون جهانی، رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون تکواندو کشورمان در قونیه برگزار شد، هادی ساعی پیشنهاد راه‌اندازی کمپ پناهندگان تکواندو در ایران را ارائه داد که با استقبال «چو» مواجه شد و عصر روز گذشته تفاهمنامه‌ای در همین خصوص به امضای طرفین رسید.

اکنون با امضای این تفاهم‌نامه، به زودی کمپ پناهندگان تکواندو در کشورمان با حمایت فدراسیون تاسیس خواهد شد تا علاقه‌مندان زیر سایه صلح و دوستی به ورزش مورد علاقه خود این بار در ایران بپردازند.

انتهای پیام/

کدخبر: 821690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟