علوی: با تدابیر «جواد نکونام» به پیروزی رسیدیم/ هر 2 پنالتی ما درست بود

«محمد علوی» مدیر تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، در مورد پیروزی این تیم برابر تراکتور تبریز بیان کرد: در نیمه نخست می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم و با خیال راحت به سراغ نیمه دوم بروم اما نشد. با شروع نیمه دوم ما دقایق بدی را پشت سر گذاشتیم و تراکتور موفق شد گل‌های خورده را جبران کند. اما خداراشکر با تدابیر کادر فنی و جواد نکونام و تلاش بازیکنان و از همه مهم تر حمایت هواداران توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم.

وی افزود: ما بعد از مدت‌ها و نزدیک به 3 سال در ورزشگاه خانگی خود پذیرای هواداران خود بودیم. خدا را شکر توانستیم در حضور آنها با یک بازی حساب شده و منطقی تیم خوب تراکتور را شکست دهیم. این موضوع را ما به فال نیک خواهیم گرفت و از این پس در خانه با حضور و حمایت هواداران اتفاقات خوبی را در این فصل رقم خواهیم زد.

سرپرست تیم فولاد در مورد حواشی به وجود آماده در این بازی و اعتراض تراکتوری‌ها به داور بازی اظهار داشت: به نظرم بهتر است بعضی مواقع افراد خویشتن داری کنند. به گواه کارشناسان هر 2 پنالتی که برای تیم ما گرفته شد صحیح بود. به هر حال برخی دنبال مقصر هستند و در این مواقع به داوری ایراد می گیرند که به نظر من داوری مشکلی نداشت.

علوی در پایان در خصوص بازی هفته آینده فولاد با سپاهان بیان کرد: سپاهان در این فصل کادرفنی و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و تیم خوبی در اختیار دارد و کیفیت خود را در همین 3 هفته به خوبی نشان داده است. به طور حتم بازی سختی برابر یکی از بهترین تیم های ایران داریم. اما ما نیز فولاد هستیم و برای موفقیت و پیروزی وارد میدان خواهیم شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 819707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟