زکی‌پور: مورایس استثنایی است/ حاضر بودم گل نمی‌زدم ولی سپاهان بازی را می‌برد

«میلاد زکی‌پور» مدافع تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص بازی مقابل گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از هر 2 تیم شاهد بودیم این دیدار را به خوبی استارت زدیم و فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم. خوشبختانه به گل هم رسیدیم. ولی خیلی دوست داشتم که می‌توانستیم این بازی را با 3 امتیاز کامل به پایان برسانیم. چرا که اگر دقت بیشتری به خرج می‌دادیم قطعا به گل‌های بیشتری هم می‌رسیدیم. ولی با این حال فکر می‌کنم کسب یک امتیاز از این بازی آن هم مقابل تیم خوبی مثل گل‌گهر که امتیاز میزبانی را هم داشت خیلی اتفاق مهمی بود. جدا از این خوشحالم که همچنان درصدر جدول هستیم و بازی بسیار زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتیم.

وی در مورد عملکرد خوبش ادامه داد: خداراشاکرم که توانستم برای تیمم گلزنی کنم ولی واقعیتش را بخواهید زمانیکه تیم پیروز نشود این مسائل اصلا برایم اهمیتی ندارد. حاضر بودم گل‌های این دیدار را یکی دیگر از بازیکنان به ثمر می‌رساند ولی ما با 3 امتیاز کامل از زمین خارج می‌شدیم. ولی با این وضع باز هم تساوی در این دیدار حساس جای شکر دارد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان درخصوص بازی مقابل تیم سابقش گفت: 2 هفته گذشته مقابل استقلال بازی کردم و حالا هم در لباس سپاهان به مصاف گل گهر رفتم. به هرحال این مسائل در فوتبال طبیعی است. ولی در کل معتقدم بازی کردن مقابل تیم سابق کار آسانی نیست. اما این مسائل برایم اهمیتی ندارد چرا که من بازیکن سپاهان هستم و برای موفقیت تیمم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

زکی‌پور در مورد همکاری با «ژوزه مورایس» گفت: در مدت زمان حضورم در فوتبال با مربیان مختلفی کار کردم. ولی در بین آن‌ها  مورایس واقعا یک استثنا هستند، از نظر فنی و اخلاقی بسیار حرفه‌ای و خوب عمل می‌کنند. امیدوارم که با عملکرد خوبم بتوانم پاسخ اعتمادشان را به درستی داده برای تیمم مثمرثمر باشم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 819313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟