منافی: نساجی شخصیت قهرمانی دارد/ خوشحالم به تیم شهرم آمدم

جواد منافی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص حضور خود در تیم نساجی برای فصل جاری لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نساجی تیم استان من است و در گذشته افتخار داشتم در خدمت هواداران متعصب مازندرانی باشم. خاطرات خوبی دارم در این تیم دارم و خوشحالم دوباره این افتخار نصیب من شد. نساجی چند سال اخیر تیم با ثباتی شده و شخصیت قهرمانی پیدا کرده است و تمام تیم‌ها روی نساجی حساب ویژه باز کردند.

وی افزود: طبق صحبت‌هایی که با مطهری داشتیم، به این نتیجه رسیدم که به تیم محبوبم کمک کنم. مردم مازندران به عشق نساجی زندگی می‌کنند و خوشحال می‌شوم در راستای پیشرفت این تیم قدمی بردارم. امیدوارم زمین شهید وطنی زودتر مهیای بازی شود تا در استادیوم خودمان بازی کنیم.

مربی نساجی درباره اهداف این تیم در فصل جاری گفت: این تیم به صورت شخصی اداره می شود و باید از مدیریت این تیم تشکر کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی توانست قرارداد بازیکنان را پرداخت کند و مطئن باشید امسال هم به امید خدا و با یاری مردم می توانیم رتبه‌ای در شان این تیم کسب کنیم.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ما از فردا (چهارشنبه) در استادیوم کارگران آغاز می‌شود و باید در اردو حاضر شویم و برنامه‌های بازی‌های تدارکاتی و اردوها را ببینیم تا بتوانیم با بهترین شرایط پای به لیگ برتر بگذاریم.

منافی درخصوص بازی سوپرجام مقابل استقلال اظهار کرد: این بازی برای کسب جام است و با تمام احترامی که برای تیم خوب استقلال قائل هستیم، قطعا برای بردن این تیم برنامه داریم و در مجموع امیدوارم یک فصل خوب را با تیم نساجی پشت سر بگذاریم و بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 797510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟